Відповідний пост опублікував у Facebook користувач соцмережі Андрій Матюшко, передають Патріоти України.
"Поїзд Лисичанськ-Ужгород, вагон номер 3, я гірше вагона в житті не зустрічав. Привіт керівництву "Укрзалізниці", коли ви, с*ка, нажретеся вже?" - написав він, опублікувавши фото вагона.
За його словами, він не зустрів у поїзді "провідників молодше 65 років," сморід у туалеті описати складно, в коридорі дихати можна тільки горілим вугіллям", а в тамбурі були "кучугури снігу" і курці, при вартості місця у 425 грн.
Матюшко також заявив, що дзвонив у контакт-центр перевізника, за номером, вказаним у вагоні, проте там "увесь час зайнято".
Подібний "сервіс" від "Укрзалізниці" викликав бурхливу реакцію коментаторів. Користувачі мережі зажадали відповіді від представників перевізника та почали ділитися розповідями про подібні випадки. За їх словами, схожі потяги трапляються на східному напрямку досить часто.
Цього року ціни на каву можуть зрости на 40%, тобто для споживачів це будуть десь 10%, а найімовірніше - усі 20%. Водночас світова торгівля кавою різко скоротилася через рекордне зростання цін. Про це пише видання CBS, передають Патріоти України. «Прот...
Археологи впевнені, що витягли з води далеко не всі скарби з цього корабля, і найцікавіше попереду. На Півдні Франції на дні Рони, що є однією з найбільших річок Європи, та впадає в Середземне море археологи здійснили виняткове відкриття — схованку з ч...