Відповідний пост опублікував у Facebook користувач соцмережі Андрій Матюшко, передають Патріоти України.
"Поїзд Лисичанськ-Ужгород, вагон номер 3, я гірше вагона в житті не зустрічав. Привіт керівництву "Укрзалізниці", коли ви, с*ка, нажретеся вже?" - написав він, опублікувавши фото вагона.
За його словами, він не зустрів у поїзді "провідників молодше 65 років," сморід у туалеті описати складно, в коридорі дихати можна тільки горілим вугіллям", а в тамбурі були "кучугури снігу" і курці, при вартості місця у 425 грн.
Матюшко також заявив, що дзвонив у контакт-центр перевізника, за номером, вказаним у вагоні, проте там "увесь час зайнято".
Подібний "сервіс" від "Укрзалізниці" викликав бурхливу реакцію коментаторів. Користувачі мережі зажадали відповіді від представників перевізника та почали ділитися розповідями про подібні випадки. За їх словами, схожі потяги трапляються на східному напрямку досить часто.
Після багатьох років невизначеності вчені виявили біологічну причину синдрому хронічної втоми (СХВ), або міалгічного енцефаломієліту (МЕ). Нове дослідження в Едінбурзькому університеті виявило 8 генетичних маркерів, які відрізняють хворих від здорових ...
Досить трьох порцій картоплі фрі на тиждень, щоб суттєво підвищити ризик розвитку діабету 2 типу - до такого висновку дійшли вчені, які проаналізували харчування понад 200 тисяч людей протягом майже 40 років, передають Патріоти України. У тих, хто регу...