Відповідний пост опублікував у Facebook користувач соцмережі Андрій Матюшко, передають Патріоти України.
"Поїзд Лисичанськ-Ужгород, вагон номер 3, я гірше вагона в житті не зустрічав. Привіт керівництву "Укрзалізниці", коли ви, с*ка, нажретеся вже?" - написав він, опублікувавши фото вагона.
За його словами, він не зустрів у поїзді "провідників молодше 65 років," сморід у туалеті описати складно, в коридорі дихати можна тільки горілим вугіллям", а в тамбурі були "кучугури снігу" і курці, при вартості місця у 425 грн.
Матюшко також заявив, що дзвонив у контакт-центр перевізника, за номером, вказаним у вагоні, проте там "увесь час зайнято".
Подібний "сервіс" від "Укрзалізниці" викликав бурхливу реакцію коментаторів. Користувачі мережі зажадали відповіді від представників перевізника та почали ділитися розповідями про подібні випадки. За їх словами, схожі потяги трапляються на східному напрямку досить часто.
У Полтавській області чоловік відмовився від мобілізації, пояснюючи це тим, що має невелику вагу. Також він нарікав на "плутанину в датах", але суд покарав військовозобов'язаного громадянина за порушення законодавства. Про це йдеться у вироку, опубліко...
Мережею поширилося відео, де працівниця Приватбанку відмовляється обслуговувати російськомовного клієнта. Жінка навідріз заявила, що не розуміє російської мови. Зокрема користувачка соцмережі Facebook Олена Гуменюк зауважила, що згідно з українським за...