Ряд експериментів показав, що поступовий перехід до здорової дієти, яка буде включати продукти з цільного зерна, овочі, фрукти, горіхи і рибу, а при цьому знижувати кількість споживання червоного м'яса і напоїв з цукром, істотно знижує ризик передчасної смерті, інформують Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.
Такий спосіб харчування деякі експерти взагалі називають найбільш прийнятним харчуванням.
У дослідженнях, які тривали 12 років, взяли участь 74 000 дорослих людей. Вчені вивчили зміни в їх харчових пристрастях, а також з часом проаналізували виникнення факторів, пов'язаних з ризиком передчасної смерті.
Аналізи показали, що, наприклад, заміна однієї щоденної порції червоного м'яса на горіхи або боби приводила до зниження ризику смертності від будь-якої причини на 8-17%.
Так звана середземноморська дієта передбачає високе споживання овочів, фруктів, горіхів, бобових (гороху, квасолі і сочевиці), нерафінованої оливкової олії і риби. Вчені підкреслили, що такий раціон майже виключає продукти, що містять насичені жири, зокрема, молочні продукти, м'ясо і птицю.
У середземноморську дієту також іноді включається помірне вживання вина.
Итак. Если ряд официальных польских лиц очень уж так хотят углубиться в полемику, в которой Украина всегда себя вела максимально сдержанно, то, думаю, есть смысл вывернуть кожух, чтобы обвинения не казались настолько однобокими, из-за нашей сдержанност...
Внаслідок атаки дронів на Санкт-Петербург та Ленінградську область РФ 6 червня спалахнули пожежі на арсеналі російського ВМФ у Ломоносовському районі, вогонь видно навіть з космосу. Про це повідомили у неділю, 7 червня, російські Telegram-канали, перед...