
Природний цукор трегалоза, що міститься у меді, може запобігти серцевим нападам. Адже цей продукт чудово очищає судини зсередини і рятує від атеросклерозу, повідомляють Патріоти України з посиланням на The Daily Mail. Такі висновки зробили вчені за результатами досліджень Університету Вашингтона.
При атеросклерозі імунні клітини – макрофаги не можуть самотужки очистити судини від жирових відкладень, оскільки вони зосереджують свою роботу на самому запаленні у судинах.
Та природний цукор трегалоза, який є в меді, активує білок TFEB, що змушує імунні клітини (макрофаги) видаляти жирові відкладення з артерій. Це було доведено під час експериментів на мишах – трегалоза знижувала обсяги цих відкладень приблизно на 30%.
Тобто, споживання меду суттєво скорочує ризик атеросклерозу, через який артерії втрачають еластичність, підвищується тиск та розвиваються серйозні серцево-судинні захворювання. Природний цукор трегалозу також можна знайти у грибах, лобстерах і креветках.
Атеросклероз це хронічне захворювання, що переважно вражає великі артеріальні судини. Хвороба характеризується ущільненням артеріальної стінки внаслідок розростання сполучної тканини через відкладення жовтої жирової речовини на внутрішній поверхні стінок артерій, утворенням "атеросклеротичних бляшок". Потік крові зменшується і збільшується кров'яний тиск, що може привести до інфаркту, інсульту та деяких інших захворювань у середньому і літньому віці.
10 серпня за новим церковним календарем (23 серпня за старим) - день пам'яті священномучеників Лаврентія, архідиякона, Сикста II, папи Римського, Фелікісима й Агапіта, дияконів, мученика Романа, Римських. У народі день прозвали Лаврентій Зорічник. За с...
Весною нинішнього року я писав про "крайній кидок" кремля у "горячому" етапі війни з Україною. На мою думку, кремлю було потрібно ще у 2026-му році добитися на полі бою "коренного перелома в войне" (шляхом проведення успішної оперативно-стратеічної нас...