Безкарні злочинці: Найгучніші ДТП за участі багатіїв та "мажорів", що лишились без покарання

Про це страшно говорити, це страшно констатувати, але ми звикли до безкарності багатіїв. До того, що мажори при кермі вийдуть сухими з води за будь-яких обставин.

Фото: gazeta.lviv.ua.Ми не можемо обійти стороною страшну аварію в самому центрі Харкова. В одну мить п'ятьох людей позбавили життя. В одну мить своїх рідних втратили родини. Усі загиблі – молоді люди. Вони просто стояли на пішохідному переході, чекаючи на зелене світло, передають Патріоти України з посиланням на Телеканал новостей «24».

Ще достеменно невідомі усі обставини трагедії, хто з учасників ДТП справді їхав на зелений, а хто на червоний, і чи був алкоголь у крові керманичів. Але з першої інформації, яка з'явилася, вже можна зробити певні висновки. У першу чергу – це закономірність. Збіг принаймні двох обставин – дороге авто, молода дівчина за кермом машини, на яку у 20 років не заробиш. І наслідок п'ятеро загиблих в одну мить.

І тотальний відчай у мережі – українці, яких шокувала харківська трагедія не вірять.. не вірять, що хтось понесе відповідальність. Журналістів часто просять втрутитися та вплинути на хід розслідування ДТП. Нам часто пишуть про підкуп слідчих з боку винуватців, про затягування справ та необ’єктивні вироки суду. Особливо, якщо учасники ДТП – мають бодай мінімальні зв’язки чи впливових родичів у системі.

Таких історій дуже багато. Про це страшно говорити, це страшно констатувати, але ми звикли до безкарності багатіїв. До того, що мажори при кермі вийдуть сухими з води за будь-яких обставин. Далеко ходити не треба – ДТП під Львовом за участю машини олігарха Димінського. Очевидна провина водія, який керував "мерсом". Також був резонанс, гучні заяви Геращенка. Заяви про те, що жодні гроші не допоможуть уникнути покарання.

Але минуло вже майже два місяці. І тиша. Поки оговтались – як виявити, хто справді був за кермом та відібрати зразки ДНК, Димінській відлетів до Швейцарії ніби у справах. І все. Суспільство вже перемкнулося на інші резонансні справи – наразі на порядку денному мітинги, сутички під радою, наметове містечко.

Про чесне, неупереджене розслідування загибелі Наталі Тріли якщо не забули, то зайвий раз вже й не згадують. Ми знову наступаємо на ті самі граблі, але нічому не вчимося. І платимо за це задорого - життями наших співгромадян. У Харкові загинули молоді люди, як це усвідомити? Статистика 2016 року: понад 130 тисяч ДТП, майже 2 тисячі загиблих! Це війна!

Ми вже загадали сьогодні аварію, в якій може бути винуватий Димінський. Я добре пам'ятаю резонанс навколо п'яного ДТП під Києвом, винуватець якого – чиновник "Укрзалізниці" Іван Федорко – у лоба виїхав в інше авто. Дивом обійшлося без жертв, але винуватець ховався в лікарні від слідства. Навіть резонанс, ініційований ЗМІ майже не завадив йому уникнути відповідальності.

Спочатку Федорку присудили штраф у 8,5 тисяч гривень, згодом прокуратура подала апеляцію. Чергове засідання заплановане на кінець листопада. Як усвідомити, що водії, віком трохи більше 18+ на дорогих машинах своїх батьків вбивають і калічать людей безкарно?

Ми ж усі добре пам’ятаємо гучну історію мажора Толстошеєва. Його наїзд зі смертельним фіналом на пенсіонерку на лівому березі Києва, красномовні фото із соцмереж та вирок суду – виправданий. У хлопчика, який керував джипом, не відмовляв собі в активному тусовочному житті з алкоголем та вечірками, раптом віднайшли епілепсію. Як з таким діагнозом взагалі видавали водійське посвідчення? Суд вже це не з’ясовував.

Стосовно водійки харківського смертоносного "Лексуса" – питань не менше. Олена Зайцева – донька власника компанії "Укренергочермет" Дмитра Зайцева. Дівчинка у 20 років розсікає містом на авто преміум-класу, очевидно у цей самий момент – ще й відписує в телефоні подружкам у соцмережі. Цієї зими – це смертоносне авто вже було помічене у проїзді на червоне світло, щоправда, хто тоді кермував – вже лишиться загадкою.

Чи відповідатиме хтось за трагедію? Тоді, коли вщухне галас? Тоді, коли спаде суспільний резонанс? Суспільство вимагає справедливого розслідування та справедливого суду над винуватцями. Але чи не станеться все так само як і з ДТП Димінського чи мажора Толстошеєва? Так – тобто ніяк! Якщо не покладемо край свавіллю та безкарності, і далі спостерігатимемо подібні трагедії.

Мені здається, суспільству теж треба визначитись з оцінками. На тлі харківської історії хочеться згадати ще одну, яка днями сталася в Києві. Водійка, яка порушила правила та відмовилась показувати патрульним документи. Суперечка дійшла до заламування рук та величезного скандалу.

Більшість коментаторів висловлювалась на підтримку жінки і та неправильні дії поліцейських. Але вона порушила – і мала це визнати. Так ні – поліцейських здебільшого визнали катами. Цікаво, як у Харкові вирішувала питання проїзду на червоний дівчинка з чорного "Лексусу". Відповідальність має бути однією для всіх.

Незалежно від марки авто, статків водія та його впливової родини. Культура поводження на дорогах – нехтування правилами, вседозволеність керманичів на дорогих авто та відчуття безкарності, упевненість, що все можна "порішати" і далі множитиме трагічну дорожню статистику.

Кожна резонансна аварія супроводжується бравими постами у Facebook генпрокурора та очільника МВС – знайти, довести провину, покарати, не зважати на статки та гроші фігурантів! Дістало! та набридло знімати з вух локшину!

Нинішня трагедія – це вже межа. Доведіть до логічного фіналу бодай оду резонансну справу! Аби в майбутньому ця жахлива трагедія не стала предметом для чергового сумного порівняння.


Опублікував: Олександр Смаглюк
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Чиновники з Міноборони авансують підприємствам десятки мільярдів гривень, однак на фронт у заявлені терміни доходить менше половини мін, - Борислав Береза

п’ятниця, 22 листопад 2024, 14:17

"Чиновники з Міноборони вкотре сіли в калюжу: авансують підприємствам десятки мільярдів гривень, однак на фронт у заявлені терміни доходить менше половини мін. Однак і з ними серйозні проблеми. Що відбувається? "Нам не страшні московські воші, нам стра...

Тільки одна людина, яка називала мене "кастрюлеголовой", вибачилася після початку великої війни, - журналістка

п’ятниця, 22 листопад 2024, 13:43

"Вчора був той самий день – День гідності та свободи. Трохи не пропустила. День "майданутых", по-простому", - пише харківська журналістка Анна Гін на своїй сторінці у соцмережі "Фейсбук", передають Патріоти України, та продовжує:. "Не віриться, що вже ...