Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на Telegraf.design.
Медиахолдинг российской энергетической госкорпорации, «Газпром-медиа», использовал для своего ребрендинга украинский шрифт Bandera Pro, сообщает Telegraf.design.
Первым это заметил пользователь Facebook Константин Левошко.
Работа над ребрендингом российского медиахолдинга длилась около года. За проект отвечало BBDO Branding.
Благодаря редизайну логотип стал более эмоциональным, современным и технологичным, при этом сохранил преемственность в использовании материнского знака бренда "Газпром", – комментирует ребрендинг генеральный директор BBDO Branding Ольга Коновалова.
"Ми завжди жили у світі, де журналіст відповідає перед законом за свої слова. Пригадайте, скільки позовів Дональд Трамп подавав до американських медіа. Можливо, він неправий, але він може це зробити", - пише журналіст Віталій Портников на своїй сторінц...
Національний музей військово-морських сил США 13 жовтня опублікував у соцмережі X привітання з нагоди 250-річчя створення американського флоту, використавши фото корабля країни-агресора РФ. На це звернув увагу заступник керівника відділу висвітлення но...