Знаменитий дерматолог Гарольд Лансер, який є одним з найбільш оплачуваних та відомих фахівців "з краси" розповів, які послуги обирають його зірки-клієнтки: Вікторія Бекхем, Дженніфер Лопес, Бейонсе, Марго Роббі і Кім Кардашян, зазначають Патріоти України.
Лансер зазначив, що зараз зірки хочуть виглядати максимально природньо, через що найчастіше обирають ботокс і ліпосакцію, але у форматі "міні". Зокрема, "бебіботокс" з мінімальним хірургічним втручанням, а також послугу під назвою "міні-ліпо", коли хірург працює над невеликою ділянкою тіла.
Ще у моді зараз "злегка кирпатий ніс", а також пластика вух, оскільки зірки вважають, що ця процедура допомагає їм мати молодший вигляд. Не меншою популярністю в дерматолога користуються і процедури пунктурного омолодження обличчя або просто голковколювання обличчя, яке стимулює виробництво колагену й еластину та усуває ознаки старіння шкіри.
Щодо анти-трендів, то сьогодні у зірок не користуються популярністю послуги надмірного використання філерів, ботоксу, збільшення губ та імплантів грудей і сідниць. Підсумувавши, дерматолог Гарольд Лансер зазначив, що сьогодні кожний восьмий пацієнт дерматолога чи пластичного хірурга є чоловіком, в той час як п’ять років тому чоловік був лише одним з 20.@kimkardashian is all about our Omega Hydrating Oil! Are you? Comment below. Available @sephora . . . . . . #sephora #kimk #kimkardashian #beauty #skincare #skincaretips #skincarehaul #celebrity #celeb #skincareroutine #slave2beauty #flawless #drlancer #lancerskincare
Публикация от Dr. Harold Lancer (@drlancerrx)
У ніч на 24 червня Ірак зазнав удару невідомих дронів-камікадзе, які вразили низку стратегічних об'єктів у країні, попри наявність 24 російських зенітних ракетно-гарматних комплексів "Панцирь-С1". Ці системи, які складають основу іракської ППО, виявили...
Аптечні мережі в Україні активно просувають власні торгові марки (ВТМ), які замінюють відомі бренди на полицях, збільшуючи прибутки, але водночас підвищуючи ризики для споживачів. Це стало одним з інструментів обходу заборони на маркетингові платежі, з...