"Це незаконне використання нашого бренду в принизливих цілях, журнал хоче збільшити продажі. У цього видання є конкретна ціна. Це вже не просто журналістика. "Йокеріт" є власником свого товарного знака, і жодне видання не просило у нас дозволу на його використання в такому форматі, щоб зв'язати його з будь-яким державним діячем або якось редагувати. Ми будемо вживати заходів", - сказав генеральний директор "Йокеріта" Юкка Кохонен в інтерв'ю Iltalehti.fi.
Представники журналу не згодні з такою оцінкою. "Якщо ви порівняєте логотип "Йокеріта" і нашу обкладинку, то побачите безліч відмінностей. Їх не можна сплутати. У нас на сторінці опублікована авторська робота, в отриманні дозволу не було необхідності. Крім того, всі обкладинки щомісячного журналу завжди ретельно продумані", - зазначив редактор Ансі Мієттінена.
Нардеп кількох скликань, піарник та політтехнолог Віталій Чепинога, який свого часу працював із Юлією Тимошенко, розповів, як вона ставиться до російського диктатора Володимира Путіна. Відповідний допис Чепинога зробив на своїй сторінці у Facebook, пер...
Супутникові знімки показують, що Росія будує масштабний об'єкт радіорозвідки у Калінінградській області, який знаходиться всього за 25 кілометрів від кордону НАТО. Про це повідомив таблоїд Bild, передають Патріоти України. Як пише Bild з посиланням на ...