"Це незаконне використання нашого бренду в принизливих цілях, журнал хоче збільшити продажі. У цього видання є конкретна ціна. Це вже не просто журналістика. "Йокеріт" є власником свого товарного знака, і жодне видання не просило у нас дозволу на його використання в такому форматі, щоб зв'язати його з будь-яким державним діячем або якось редагувати. Ми будемо вживати заходів", - сказав генеральний директор "Йокеріта" Юкка Кохонен в інтерв'ю Iltalehti.fi.
Представники журналу не згодні з такою оцінкою. "Якщо ви порівняєте логотип "Йокеріта" і нашу обкладинку, то побачите безліч відмінностей. Їх не можна сплутати. У нас на сторінці опублікована авторська робота, в отриманні дозволу не було необхідності. Крім того, всі обкладинки щомісячного журналу завжди ретельно продумані", - зазначив редактор Ансі Мієттінена.
Проаналізувавши фотографію того, як очільниця німецького МЗС Анналена Бербок відвернулася від канцлера Олафа Шольца, штучний інтелект знайшов цікаве порівняння. Таким спостереженням поділилася голова правління Інформаційного центру «Майдан Моніторинг» ...
Переможниця шоу Холостяк 13, волонтерка і перекладачка німецької мови Інна Бєлєнь також провела екскурсію квартирою, яку орендує у Києві, передають Патріоти України. Бєлєнь і ветеран війни Олександр Терен після завершення реаліті будують стосунки. Зара...