"Це незаконне використання нашого бренду в принизливих цілях, журнал хоче збільшити продажі. У цього видання є конкретна ціна. Це вже не просто журналістика. "Йокеріт" є власником свого товарного знака, і жодне видання не просило у нас дозволу на його використання в такому форматі, щоб зв'язати його з будь-яким державним діячем або якось редагувати. Ми будемо вживати заходів", - сказав генеральний директор "Йокеріта" Юкка Кохонен в інтерв'ю Iltalehti.fi.
Представники журналу не згодні з такою оцінкою. "Якщо ви порівняєте логотип "Йокеріта" і нашу обкладинку, то побачите безліч відмінностей. Їх не можна сплутати. У нас на сторінці опублікована авторська робота, в отриманні дозволу не було необхідності. Крім того, всі обкладинки щомісячного журналу завжди ретельно продумані", - зазначив редактор Ансі Мієттінена.
Німеччина надала Україні три системи Patriot та веде переговори зі Сполученими Штатами Америки про відправку додаткових та отримання заміни. Про це пише The Washington Post із посиланням на неназваних чиновників, передають Патріоти України. Загалом Укр...
"Смерть" Z-військкора Андрій Філатова виявилась інсценуванням, спрямованим на командувача Сил безпілотних систем Роберта Бровді "Мадяра". Військкор вийшов на зв'язок і заявив, що хотів розіграти українців, які мали дуже зрадіти його загибелі. Заява Філ...