"Це незаконне використання нашого бренду в принизливих цілях, журнал хоче збільшити продажі. У цього видання є конкретна ціна. Це вже не просто журналістика. "Йокеріт" є власником свого товарного знака, і жодне видання не просило у нас дозволу на його використання в такому форматі, щоб зв'язати його з будь-яким державним діячем або якось редагувати. Ми будемо вживати заходів", - сказав генеральний директор "Йокеріта" Юкка Кохонен в інтерв'ю Iltalehti.fi.
Представники журналу не згодні з такою оцінкою. "Якщо ви порівняєте логотип "Йокеріта" і нашу обкладинку, то побачите безліч відмінностей. Їх не можна сплутати. У нас на сторінці опублікована авторська робота, в отриманні дозволу не було необхідності. Крім того, всі обкладинки щомісячного журналу завжди ретельно продумані", - зазначив редактор Ансі Мієттінена.
Не тільки в Україні, але й у Європі відчайдушно шукають ефективні засоби протидії російсько-іранським "Шахедам". Європейська промислова група Thales заявила, що змогла створити дешеву зенітну ракету, призначену для боротьби саме з таким типом загроз, і...
"Сьогодні кулеметники малої вогневої групи (МВГ) Повітряних сил, які пройшли в нас навчання, збили на підльоті до Харкова цікавий Shahed. Він, звісно, не один був, але цей показовий. Якщо пройшов би, піднявся б вище – уразив намічену ціль", - пише воло...