

"Це незаконне використання нашого бренду в принизливих цілях, журнал хоче збільшити продажі. У цього видання є конкретна ціна. Це вже не просто журналістика. "Йокеріт" є власником свого товарного знака, і жодне видання не просило у нас дозволу на його використання в такому форматі, щоб зв'язати його з будь-яким державним діячем або якось редагувати. Ми будемо вживати заходів", - сказав генеральний директор "Йокеріта" Юкка Кохонен в інтерв'ю Iltalehti.fi.

Представники журналу не згодні з такою оцінкою. "Якщо ви порівняєте логотип "Йокеріта" і нашу обкладинку, то побачите безліч відмінностей. Їх не можна сплутати. У нас на сторінці опублікована авторська робота, в отриманні дозволу не було необхідності. Крім того, всі обкладинки щомісячного журналу завжди ретельно продумані", - зазначив редактор Ансі Мієттінена.
1. Вовчанський напрямок. (він же – Харківський, або Південно-Слобожанський). Командування російського угрупування військ (УВ) «Север» намагається завершити свою, так звану «Волчанскую наступательную операцию», однак протягом останнього тижня стикається...
Офіцер ЗСУ Андрій Іллєнко попереджає: втрата ключових міст Донеччини відкриє росіянам шлях вглиб країни, а наступний раунд війни - неминучий. Ідея віддати ці території добровільна, в рамках якихось "домовленостей", є самогубством для оборони держави. П...