"Це незаконне використання нашого бренду в принизливих цілях, журнал хоче збільшити продажі. У цього видання є конкретна ціна. Це вже не просто журналістика. "Йокеріт" є власником свого товарного знака, і жодне видання не просило у нас дозволу на його використання в такому форматі, щоб зв'язати його з будь-яким державним діячем або якось редагувати. Ми будемо вживати заходів", - сказав генеральний директор "Йокеріта" Юкка Кохонен в інтерв'ю Iltalehti.fi.
Представники журналу не згодні з такою оцінкою. "Якщо ви порівняєте логотип "Йокеріта" і нашу обкладинку, то побачите безліч відмінностей. Їх не можна сплутати. У нас на сторінці опублікована авторська робота, в отриманні дозволу не було необхідності. Крім того, всі обкладинки щомісячного журналу завжди ретельно продумані", - зазначив редактор Ансі Мієттінена.
У суботу, 7 червня, у підмосковному місті Пушкіно сталася потужна пожежа на одному зі складів. Про це повідомляють російські пабліки та МНС РФ, передають Патріоти України. Зазначається, що під Москвою горить будівля з легкозаймистою рідиною в бочках та...
У суботу, 7 червня, на бітумному заводі у Кстово Нижньогородської області РФ спалахнула пожежа. Про це повідомляє керівник ЦПД Андрій Коваленко, передають Патріоти України. За його словами, найімовірніше, горить бітумний завод в Кстово. Утім, деякі рос...