

"Це незаконне використання нашого бренду в принизливих цілях, журнал хоче збільшити продажі. У цього видання є конкретна ціна. Це вже не просто журналістика. "Йокеріт" є власником свого товарного знака, і жодне видання не просило у нас дозволу на його використання в такому форматі, щоб зв'язати його з будь-яким державним діячем або якось редагувати. Ми будемо вживати заходів", - сказав генеральний директор "Йокеріта" Юкка Кохонен в інтерв'ю Iltalehti.fi.

Представники журналу не згодні з такою оцінкою. "Якщо ви порівняєте логотип "Йокеріта" і нашу обкладинку, то побачите безліч відмінностей. Їх не можна сплутати. У нас на сторінці опублікована авторська робота, в отриманні дозволу не було необхідності. Крім того, всі обкладинки щомісячного журналу завжди ретельно продумані", - зазначив редактор Ансі Мієттінена.
"Оскільки на всіх розмовах присутній Ушаков, логічно припустити, що слухали саме його. І слухали саме російські спецслужби", - пише журналіст Богдан Буткевич на своїй сторінці в соцмережі "Фейсбук", передають Патріоти України, та продовжує:. "Тому впев...
"Злив «плівок Віткоффа» свідчить про те, що комусь дуже впливовому у США дуже набридла ця «perezagruzka» з Росією та інша дипломатична самодіяльність родини Трампа", - пише політолог Петро Олещук на своїй сторінці в соцмережі "Фейсбук", передають Патрі...