"Це незаконне використання нашого бренду в принизливих цілях, журнал хоче збільшити продажі. У цього видання є конкретна ціна. Це вже не просто журналістика. "Йокеріт" є власником свого товарного знака, і жодне видання не просило у нас дозволу на його використання в такому форматі, щоб зв'язати його з будь-яким державним діячем або якось редагувати. Ми будемо вживати заходів", - сказав генеральний директор "Йокеріта" Юкка Кохонен в інтерв'ю Iltalehti.fi.
Представники журналу не згодні з такою оцінкою. "Якщо ви порівняєте логотип "Йокеріта" і нашу обкладинку, то побачите безліч відмінностей. Їх не можна сплутати. У нас на сторінці опублікована авторська робота, в отриманні дозволу не було необхідності. Крім того, всі обкладинки щомісячного журналу завжди ретельно продумані", - зазначив редактор Ансі Мієттінена.
Зупинення військової допомоги США безпосередньо вплине на здатність України відбивати ескалацію російських повітряних атак. Про це 2 липня пише The New York Times, передають Патріоти України. На паузу поставлено постачання ракет для американських систе...
Заставу за віцепрем'єр-міністра та міністра національної єдності Олексія Чернишова, якого підозрюють у зловживанні службовим становищем, внесли частинами у різні дні. Одну з частин внесла його дружина Світлана. Про це у середу, 2 липня, повідомив проєк...