"Як те, що ти з пацанами жереш з голої жінки ілюструє твою успішність в бізнесі? На цьому знаються Сергій Ліпченко, Іван Подолян, Станіслав Романенко, Руслан Борулько, Олексій Лапко, Володимир Мулявка, Сергій Поляков, Олександр Оксантюк, Сергій Крижанівський, Юрій Оцабрик. Всі ці люди, а також ті, хто робив цей календар не бачать нічого неадекватного в тому, щоб піарити свій бізнес за рахунок фото зроблених з естетичністю відвідин сауни.
Зате зразу видно, що з сільгоспвиробництва вони однозначно взяли те, що асоціюється з найрагульськішими проявами "села" (я до села не маю жодних претензій, це слово, якому надали лайливості на тому ж рівні "ах ти ж інтелігент!" чи "ты что свидомый и незалежный?", тут я про найрагульськіші прояви, що їх цим словом змальовують)", - пише авторка посту.
Крім "жінки-скатертини" в календарі також присутні вищевказані бізнесмени, які приміряли на себе роль пожежників, силачів, персонажів фантастичних фільмів, мафіозі і навіть космонавтів. Дивна стилістика поліграфічного продукту викликала подив серед користувачів мережі, і вони залишили під провокаційними фото безліч критичних відгуків.
"Фраза-мем «Мені подобається, як воно горить», за останній рік для українців набула нового змісту. Дивишся ранком відео з Росії – і справді подобається, і дійсно красиво горить!" - пише політолог та економіст Тарас Загородній на своїй сторінці у соцмер...
"Переносить войну на территорию России стратегически правильно и и идеологически необходимо. Хотели этого нам? Делали? Откушайте, недорогие соседи! Не обессудьте! Пять-шесть российских европейских областей - это несколько миллионов человек, к которым в...