Раніше Укравтодор повідомляв, що розглядалося два варіанти можливого транспортного сполучення. Перший - реконструкція та розширення дороги та вже існуючого контрольно-пропускного пункту «Лужанка-Берегшурань», дорога на підході до якого пролягає через щільно забудовані вулиці міста Берегово. Другий - будівництво нової дороги та нового КПП «Дийда-Берегдароц» на Берегівщині.
За словами Олександра Кави, радника голови Держагентства, Укравтодор у 2017 році має повністю втілити перший етап спорудження нового автошляху – попереднє проектування.
Головне завдання на наступний рік – розробити підготовчий проект, який дозволить визначити складність майбутнього будівництва, земельні ділянки, через які пролягатиме дорога та які необхідно буде викупити.
«Ми будемо повністю координувати усі дії з Угорською стороною, бо їм ще також необхідно спроектувати та побудувати близько 20 км своєї дороги до кордону з Україною», – зазначив Кава.
Нагадаємо, в рамках співпраці між Урядом Угорщини та України, планується будівництво нового КПП «Дийда», під’їзних доріг до нього з обох країн та обхід м. Берегово до вже існуючого КПП «Лужанка», реконструкція пункту та автошляху до нього.
Ці заходи дозволять не лише спростити транспортне сполучення між Україною та Європою, а й збільшити кількість прикордонних переїздів для великовагового транспорту. Наразі з 5 КПП у Закарпатській області, лише «Тиса» має можливість обслуговувати фури та інший великогабаритний транспорт.
Джерело
Найімовірніше, Україна ніколи не отримає німецькі крилаті ракети Taurus, оскільки їх дуже мало, і Берлін не планує ані відновлювати їх виробництво, ані створювати ракети нового покоління їм на заміну. Про це розповів військовий експерт, головний редакт...
"Роки минають, методички не змінюються", - написав волонтер Сергій Притула на своїй сторінці в соцмережі "Фейсбук", передають Патріоти України, та продовжив:. "Отже, за останні три доби я дізнався, що:. Усе це дуже сумно і прикро. Вихід людей на вулицю...