Раніше Укравтодор повідомляв, що розглядалося два варіанти можливого транспортного сполучення. Перший - реконструкція та розширення дороги та вже існуючого контрольно-пропускного пункту «Лужанка-Берегшурань», дорога на підході до якого пролягає через щільно забудовані вулиці міста Берегово. Другий - будівництво нової дороги та нового КПП «Дийда-Берегдароц» на Берегівщині.
За словами Олександра Кави, радника голови Держагентства, Укравтодор у 2017 році має повністю втілити перший етап спорудження нового автошляху – попереднє проектування.
Головне завдання на наступний рік – розробити підготовчий проект, який дозволить визначити складність майбутнього будівництва, земельні ділянки, через які пролягатиме дорога та які необхідно буде викупити.
«Ми будемо повністю координувати усі дії з Угорською стороною, бо їм ще також необхідно спроектувати та побудувати близько 20 км своєї дороги до кордону з Україною», – зазначив Кава.
Нагадаємо, в рамках співпраці між Урядом Угорщини та України, планується будівництво нового КПП «Дийда», під’їзних доріг до нього з обох країн та обхід м. Берегово до вже існуючого КПП «Лужанка», реконструкція пункту та автошляху до нього.
Ці заходи дозволять не лише спростити транспортне сполучення між Україною та Європою, а й збільшити кількість прикордонних переїздів для великовагового транспорту. Наразі з 5 КПП у Закарпатській області, лише «Тиса» має можливість обслуговувати фури та інший великогабаритний транспорт.
Джерело
"Вони вже навіть не ховаються. Російські пропагандисти хваляться відео підпалу німецьких вантажівок на стоянці майстерні військової частини. Ролик, найпевніше, зняли самі палії - у тому місті живе найбільша російська діаспора в країні. Тепер справа за ...
Протести проти Олександра Лукашенка, які відбувались в Білорусі у 2020 році, для Росії стали етапом підготовки до вторгнення в Україну. Про це розповів журналіст Віталій Портников, передають Патріоти України. "Протести в Білорусі 2020 року є пасткою, я...