Медики рекомендують жінкам вживати пиво, оскільки цей напій захищає від ревматоїдного артриту, повідомляють Патріоти України з посиланням на donpress.
За результатами експериментів, ризик розвитку небезпечної хвороби знижується на 31%, якщо пити пиво в невеликих дозах. Учені з Гарвардської медичної школи в Бостоні встановили, що пиво здатне захистити прекрасну половину людства від ревматоїдного артриту. Щоб довести це, фахівці провели дослідження. В експерименті взяли участь близько чверті мільйона жінок. Повідомляється, що жінки під час дослідження пили 2-3 рази в тиждень малоалкогольний напій. Результати показали, що ризик розвитку захворювання знизився на 31%.
Відзначається, що це аутоімунне захворювання проявляється симетричним ураженням кісткової і хрящової тканини. Недугу можуть супроводжувати і інші системні прояви.
Саміт Кіма з Сі нагадує, що Пекін розглядає Пхеньян як стратегічний актив. Китай не відступить від своїх зобов’язань захисту спільних інтересів із Північною Кореєю та підтримки лідера КНДР Кім Чен Ина, заявив у понеділок, 8 червня, глава КНР Сі Цзіньпі...
Останніми днями тема мобілізації в Росії стала максимально актуальною – особливо на тлі того, що війська окупантів провалили весняну наступальну кампанію та увійшли в літню фазу з найгіршою з 2023 року диспозиціії. Здавалося б, загальна мобілізація в Р...