На орбіті Марса знайдені ознаки титанічної планетарної катастрофи

Міжнародний колектив астрономів показав, що марсіанські троянці є уламками Червоної планети.

Відповідне дослідження опубліковане у журналі Nature Astronomy, про нього повідомляють Патріоти України.

«Ми показали, що астероїди з сімейства Еврики є фрагментами магматичних гірських порід Марса», - заявляють у публікації автори.

Хімічний склад восьми великих троянських астероїдів Марса (перш за все, зміст гірських порід, зокрема, олівіну), нагадує склад кори та мантії Червоної планети, що не характерно для астероїдів, що знаходяться у внутрішніх межах Сонячної системи.

Проведене за допомогою телескопа VLT (Very Large Telescope) спектральне дослідження показало, що вісім великих троянських астероїдів мають спільне походження. Всі вони багаті олівіном, піроксеном, гранатом та іншими мінералами, характерними для планет земної групи.

Троянці виникли, як вважають автори, у результаті зіткнення планети з великим астероїдом, а своє теперішнє положення зайняли у ході еволюції параметрів орбіти Марса. Раніше вчені вважали, що дані небесні тіла виникли з поясу астероїдів між орбітами Марса та Юпітера.

Троянці Червоної планети розташовуються у точці Лагранжа L4 або L5 системи Марс - Сонце, відносно яких вони знаходяться у стабільному положенні.

Опублікував: Олекса Хвацький