
Публічна акціонерна компанія "Укрзалізниця" планує до кінця 2017 року обладнати залізничні вокзали терміналами самообслуговування з продажу квитків на потяги. Про це повідомили у прес-службі "Укрзалізниці" з посиланням на голову правління компанії Войцеха Балчуна. У прес-службі з посиланням на Балчуна зазначили, що запуск таких терміналів дасть змогу підвищити продаж проїзних документів та усунути порушення при їх реалізації, які пов'язані з людським фактором.
Як повідомлялося раніше, у листопаді 2016 року "Укрзалізниця" запустила мобільну версію сайту з продажу залізничних квитків. Ця універсальна мобільна версія сайту для замовлення квитків та їх оплати банківською картою за допомогою смартфонів розроблена під будь-яку операційну систему гаджетів. Загалом, у планах керівництва компанії в сегменті пасажирських перевезень передбачено підвищення якості санітарного стану вагонів та забезпечення належного температурного режиму. Крім того, для уникнення корупційних ризиків керівництво "Укрзалізниці" хоче вдосконалити сервіс продажу квитків, зокрема, шляхом впровадження його мобільної версії, терміналів самообслуговування і створення єдиного транспортного порталу - онлайн-вікна.
Ми можемо встояти навіть при паузі фінансування з Європи та США, якщо наша влада зробить все зі своїх ресурсів. Про це розповів політик та ексгенпрокурор Юрій Луценко, передають Патріоти України. "Головне завдання державного бюджету - армія, а вже поті...
У Гуляйполі точаться бої, росіяни то просочуються, то українські військові їх вибивають, але потроху ситуація стабілізується. Таку думку висловив керівник Центру вивчення окупації Петро Андрющенко, передають Патріоти України. "Я би не сказав, що дозосе...