
Американські вчені виявили, що вишневий сік може захистити організм від безлічі захворювань, повідомляють Патріоти України з посиланням на Країну Здоров’я.
Окрім цього, цей напій чудово покращує апетит та нормалізує нічний сон. Науковці з США встановили, що вишневий сік може знижувати рівень холестерину в крові, скорочуючи при цьому ризик виникнення серцево-судинних захворювань.
До того ж, цей напій сприяє позбавленню від зайвих кілограмів. Вишневий сік також допомагає в поліпшенні загального стану. Відповідні дослідження проводилися на гризунах, а також на людях.
Вчені пояснюють це великим вмістом антиоксидантів у ньому. Вишня містить безліч вітамінів, в тому числі А, С, В1, В2, РР. У складі цієї ягоди є також важливі мікроелементи, в тому числі йод, залізо, а також фосфор і кальцій. Такий сік зможе сприяти кращому сну, а також позбавить від безсоння.
серйозне пошкодження підприємства потенційно може вплинути одразу на кілька космічних програм РФ. Сили оборони України в ніч на 15 серпня завдали серії далекобійних ударів по військових об'єктах Росії. За інформацією від компанії Fire Point, однією з ц...
Патріоти України пропонують відгук на скандальне інтерв'ю співачки Ольги Полякової від журналіста, автора документальних і художніх книжок про війну, а також політичних епіграм Юрія Луканова. . "Ще раз переконуюся: ми живемо в дивовижний час, коли ст...