Але і це не межа. Чому б, якщо вам подобаються потужні у всіх сенсах кошти пересування, що не розщедритися на свій власний особистий танк EV2?
"Це розкішний швидкохідний автомобіль, - пояснює один з його творців Майк Хоу. - Ви натискаєте кнопку, і двері, влаштовані за принципом "крило чайки", злітають прямо як у "Ламборгіні". Всередині - супер регульовані шкіряні сидіння, камера заднього виду, камера кругового огляду, найдосконаліша підвіска ... ". На ділі, як каже брат-близнюк Майка Джефф, EV2 - це розкішний танк, так як замість коліс у цієї машини гусеничні стрічки.
Брати стверджують, що завдяки гусеницях їх машина може пересуватися з великою швидкістю по пересіченій місцевості. Однак на відміну від справжнього танка його розкішний побратим неозброєний. Винахідники не сумніваються в тому, що на їх дітище є попит. Правда, для них - це перший досвід виходу на ринок предметів розкоші, дуже далекого від їх звичайного бізнесу.
"Більше, краще"
Свій бізнес, заснований в американському штаті Мен, брати Хоу почали ще в дитинстві.
"Ми завжди намагалися переплюнути всіх, - каже Джефф. - У інших дітей на нашій вулиці були будиночки на деревах, побудовані їх татами, а ми росли без батька. Тоді ми самі побудували собі дерев'яний будиночок, ми просто повинні були зробити це самі, нам хотілося, щоб у нас вийшло більше і краще, ніж у всіх ". Час минав, і брати Хоу поступово створювали все більш складні речі. Були серед них і автомобілі-позашляховики. Під час навчання в коледжі вони переобладнали туристичний автобус в пересувну сцену для своєї рок-групи.
Наприклад, чим вище швидкість у машини на гусеницях, тим вище шанс, що гусенична стрічка може злетіти. "Це як якщо б у машини на трасі злетіло колесо", - пояснює Майк. Вирішити інженерні проблеми такого роду виявилося не так просто. Брати вирішили шукати відповідь за межами автомобільного виробництва. Наприклад, в технології виробництва бензопил.
Дзвінок з Голлівуду
Чим більше брати набиралися досвіду, тим різноманітніше ставали їх винаходу. Серед них є роботи, які допомагають знешкоджувати бомби, а також Ripchair - крісло-коляска на гусеничному ходу. Зацікавився братами Хоу і Голлівуд. Зроблені ними машини були задіяні в зйомках декількох великобюджетних фільмів, в тому числі - "G.I. Joe: Кидок кобри 2 "і" Божевільний Макс: Дорога люті ". Замовлення кінобізнесу відкрили для винахідників нові горизонти.
Одного разу їм подзвонили від імені вельми багатої людини, який побачив на кіноекрані одну з винайдених братами машин і вирішив дістати індивідуальний екземпляр Ripsaw. Спочатку Майк і Джефф здивувалися такому замовленню, але потім, подумавши, вирішили взятися за його виконання. В результаті виникла версія EV2.
Мати справу з ринком розкоші - це нова справа для братів, в якому їм ще належить пізнати багато. Одна зі складностей - як встановити відносини з клієнтом, який зазвичай сам не займається замовленням? Його побажання винахідникам часто передають треті особи. На їхню думку, найголовніше - розібратися, чого хоче замовник, і як це інтерпретується його представниками.
Майк і Джефф знають тепер, що на цьому ринку клієнти завжди хочуть певний набір систем на додаток до наявних в автомобілі. Наприклад, машина повинна бути оснащена приладом нічного бачення і тепловізором, який дозволяє бачити далі і чіткіше, ніж при світлі звичайних фар. Він дозволяє заздалегідь помітити тварин або об'єкти у дороги, а значить - вчасно відреагувати на потенційну небезпеку.
"Можна відключити вночі все фари, так що автомобіль абсолютно невидимий у темряві, але ви можете їхати зі швидкістю близько ста кілометрів на годину і бачити все, що вам потрібно, щоб забезпечити безпечну їзду," - розповідає Майк.
За словами Майка Хоу, клієнт сам повинен вирішувати, де і як можна керувати такою машиною на законних підставах і в умовах безпеки. Висока вартість персонального танка також становить проблему для винахідників - середня вартість моделі доходить до сотень тисяч доларів. Тому перш ніж почати роботу над замовленням, брати іноді змушені займатися вельми делікатною справою - перевіряти, для кого вони роблять машину. Чи зможе ця людина заплатити за неї? Винахідники Хоу задоволені тим, що їм вдалося вийти на ринок предметів розкоші, але їм би не хотілося перемикатися на такі замовлення повністю. Вони бачать розвиток свого бізнесу в іншому напрямку, а такі штучні авто бачаться ними як невелика його частина. Мудрість такого підходу відзначає консультант Пітер Йорк, який знає толк у виробництві предметів розкоші.
Проте брати завжди відкриті новим ідеям. Якщо з'явиться особливий клієнт, вони готові зробити неможливе. Зараз Майк і Джефф працюють над моделлю автомобіля потужністю 2000 к.с. - Це майже в 4 рази більше, ніж потужність EV2. "Ми самі поки не знаємо, чим це закінчиться, - каже Майк Хоу. - Ми працюємо на межі мрії і фізично можливого ".
"Вчора був той самий день – День гідності та свободи. Трохи не пропустила. День "майданутых", по-простому", - пише харківська журналістка Анна Гін на своїй сторінці у соцмережі "Фейсбук", передають Патріоти України, та продовжує:. "Не віриться, що вже ...
Британське високотехнологічне обладнання вартістю 2,1 мільйона доларів надходило до Росії через компанію, зареєстровану в Киргизстані, яку заснувала 25-річна модель. Про це повідомляє BBC News із посиланням на митні документи, передають Патріоти Україн...