
Літак, який побудовано в 1972 році, одесит придбав минулого літа. Борт багато років пропрацював у радянському “Аерофлоті”. Тоді він носив реєстраційний код СРСР-70278, зараз його зареєстровано як UR- 70278.
У пасажирській кабіні встановлено 12 крісел, систему кондиціонування, освітлення, з’явився туалет. Шум від двигуна вдалося знизити завдяки спеціальним матеріалам в оббивці салону.



Громов заснував авіакомпанію ОАК (“Одеська авіаційна компанія”). За його словами, він має намір зайнятися чартерними перевезеннями і з’єднати туристичну глибинку України з великими містами.
“Наприклад, серйозно обговорюється рейс Одеса – Кам’янець-Подільський – Коломия. Також обіцяють бути перспективними рейси з Одеси в Херсон, Рені та Вилкове. Якщо бізнес виявиться успішним, компанія буде розширювати свій авіапарк”, – йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, в 2016 році “кукурузник” Ан-2 потрапив у Книгу рекордів Гіннесса. Ця модель є наймасовішою в світі за всю історію літакобудування.
До Росії постачаються оптичні приціли для снайперських гвинтівок від Swarovski. Про це повідомляє видання "Важные истории", посилаючись на дані митниць, передають Патріоти України. Зазначається, що постачання здійснює австрійський виробник преміальних ...
"Ніколи не міг навіть уявити, що Сполучені Штати Америки підуть шляхом України, але цей час настав. Дональд Трамп оголосив про виплату 2000$ своїм виборцям", - пише експерт із ринку праці та військовослужбовець Сергій Марченко на своїй сторінці в соцме...