
Літак, який побудовано в 1972 році, одесит придбав минулого літа. Борт багато років пропрацював у радянському “Аерофлоті”. Тоді він носив реєстраційний код СРСР-70278, зараз його зареєстровано як UR- 70278.
У пасажирській кабіні встановлено 12 крісел, систему кондиціонування, освітлення, з’явився туалет. Шум від двигуна вдалося знизити завдяки спеціальним матеріалам в оббивці салону.



Громов заснував авіакомпанію ОАК (“Одеська авіаційна компанія”). За його словами, він має намір зайнятися чартерними перевезеннями і з’єднати туристичну глибинку України з великими містами.
“Наприклад, серйозно обговорюється рейс Одеса – Кам’янець-Подільський – Коломия. Також обіцяють бути перспективними рейси з Одеси в Херсон, Рені та Вилкове. Якщо бізнес виявиться успішним, компанія буде розширювати свій авіапарк”, – йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, в 2016 році “кукурузник” Ан-2 потрапив у Книгу рекордів Гіннесса. Ця модель є наймасовішою в світі за всю історію літакобудування.
Сили оборони України відбили спробу штурму Гришиного поблизу Покровська, яку здійснили російські війська з залученням понад 40 піхотинців та десятка квадроциклів і мотоциклів. Про це повідомляє DeepState, передають Патріоти України. Стало відомо, що сь...
У Санкт-Петербурзі спалахнула велика пожежа на Правобережному ринку. Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на російські ЗМІ. На місце події терміново виїхали підрозділи МНС. Правобережний ринок, розташований на вулиці Дибенка в Санкт-Петерб...