Літак, який побудовано в 1972 році, одесит придбав минулого літа. Борт багато років пропрацював у радянському “Аерофлоті”. Тоді він носив реєстраційний код СРСР-70278, зараз його зареєстровано як UR- 70278.
У пасажирській кабіні встановлено 12 крісел, систему кондиціонування, освітлення, з’явився туалет. Шум від двигуна вдалося знизити завдяки спеціальним матеріалам в оббивці салону.
Громов заснував авіакомпанію ОАК (“Одеська авіаційна компанія”). За його словами, він має намір зайнятися чартерними перевезеннями і з’єднати туристичну глибинку України з великими містами.
“Наприклад, серйозно обговорюється рейс Одеса – Кам’янець-Подільський – Коломия. Також обіцяють бути перспективними рейси з Одеси в Херсон, Рені та Вилкове. Якщо бізнес виявиться успішним, компанія буде розширювати свій авіапарк”, – йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, в 2016 році “кукурузник” Ан-2 потрапив у Книгу рекордів Гіннесса. Ця модель є наймасовішою в світі за всю історію літакобудування.
28 червня за новим календарним стилем (11 липня - за старим) - день пам'яті ікони Божої Матері "Троєручиця". У народі день отримав назву Кропив'яне заговіння. 28 червня за старим календарним стилем - день пам'яті пророка Амоса, святителя Михаїла, митро...
Одеські пабліки, зокрема, "Х...евая Одесса", 27 червня публікують відео з мером міста Геннадієм Трухановим, який посперечався з людьми, які зібралися під міськрадою, передають Патріоти України. Судячи з відео, один чоловік почав цитувати нелегітимного ...