Літак, який побудовано в 1972 році, одесит придбав минулого літа. Борт багато років пропрацював у радянському “Аерофлоті”. Тоді він носив реєстраційний код СРСР-70278, зараз його зареєстровано як UR- 70278.
У пасажирській кабіні встановлено 12 крісел, систему кондиціонування, освітлення, з’явився туалет. Шум від двигуна вдалося знизити завдяки спеціальним матеріалам в оббивці салону.
Громов заснував авіакомпанію ОАК (“Одеська авіаційна компанія”). За його словами, він має намір зайнятися чартерними перевезеннями і з’єднати туристичну глибинку України з великими містами.
“Наприклад, серйозно обговорюється рейс Одеса – Кам’янець-Подільський – Коломия. Також обіцяють бути перспективними рейси з Одеси в Херсон, Рені та Вилкове. Якщо бізнес виявиться успішним, компанія буде розширювати свій авіапарк”, – йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, в 2016 році “кукурузник” Ан-2 потрапив у Книгу рекордів Гіннесса. Ця модель є наймасовішою в світі за всю історію літакобудування.
"Ось уже пішли перші повідомлення про те, що насправді обговорили Віткофф та кремлівські посіпаки. Це вже є і в анонімних, і у великих новинних каналах, але повторюсь: чекаймо офіційних даних", - пише у своєму блозі Олександр Краєв, передають Патріоти ...
8 серпня за новим церковним календарем (21 серпня за старим) - день пам'яті чудотворця Мирона, Критського єпископа, а також преподобного Григорія, іконописця Печерського. У народі день прозвали Мирон Вітрогон. За старим календарним стилем - що можна і ...