Літак, який побудовано в 1972 році, одесит придбав минулого літа. Борт багато років пропрацював у радянському “Аерофлоті”. Тоді він носив реєстраційний код СРСР-70278, зараз його зареєстровано як UR- 70278.
У пасажирській кабіні встановлено 12 крісел, систему кондиціонування, освітлення, з’явився туалет. Шум від двигуна вдалося знизити завдяки спеціальним матеріалам в оббивці салону.
Громов заснував авіакомпанію ОАК (“Одеська авіаційна компанія”). За його словами, він має намір зайнятися чартерними перевезеннями і з’єднати туристичну глибинку України з великими містами.
“Наприклад, серйозно обговорюється рейс Одеса – Кам’янець-Подільський – Коломия. Також обіцяють бути перспективними рейси з Одеси в Херсон, Рені та Вилкове. Якщо бізнес виявиться успішним, компанія буде розширювати свій авіапарк”, – йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, в 2016 році “кукурузник” Ан-2 потрапив у Книгу рекордів Гіннесса. Ця модель є наймасовішою в світі за всю історію літакобудування.
Артилеристи на фронті змушені використовувати САУ "Богдана" зі снарядами, які не відповідають її дальності та точності. Про це у Facebook пише народна депутатка України VIII скликання, чинна військовослужбовиця ЗСУ Тетяна Чорновол, передають Патріоти У...
"Німецьке видання Die Welt оприлюднило інтерв’ю з генералом Девідом Петреусом. Девід Петреус не завжди дозволяє собі говорити багато, все ж таки він – бойовий генерал, колишній командувач об’єднаними силами коаліції в Афганістані і в Іраку, людина, яка...