Літак, який побудовано в 1972 році, одесит придбав минулого літа. Борт багато років пропрацював у радянському “Аерофлоті”. Тоді він носив реєстраційний код СРСР-70278, зараз його зареєстровано як UR- 70278.
У пасажирській кабіні встановлено 12 крісел, систему кондиціонування, освітлення, з’явився туалет. Шум від двигуна вдалося знизити завдяки спеціальним матеріалам в оббивці салону.
Громов заснував авіакомпанію ОАК (“Одеська авіаційна компанія”). За його словами, він має намір зайнятися чартерними перевезеннями і з’єднати туристичну глибинку України з великими містами.
“Наприклад, серйозно обговорюється рейс Одеса – Кам’янець-Подільський – Коломия. Також обіцяють бути перспективними рейси з Одеси в Херсон, Рені та Вилкове. Якщо бізнес виявиться успішним, компанія буде розширювати свій авіапарк”, – йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, в 2016 році “кукурузник” Ан-2 потрапив у Книгу рекордів Гіннесса. Ця модель є наймасовішою в світі за всю історію літакобудування.
"The Wall Street Journal учора опублікувала вітальний лист Трампа Епштейну на 50-тиріччя, який містить прозорі натяки на якісь спільні таємниці на тлі скабрезної картинки. У США мегаскандал. Трамп лає газету, каже про фальшивку й погрожує позиватися. С...
У лісовому масиві поблизу садового товариства "Пеленг-Борисово" в Домодєдовському окрузі Московської області 16-річний підліток напав на дівчат 13 і 16 років і завдав їм численних ударів молотком по голові. Про це 12 липня в Telegram повідомила прокура...