Літак, який побудовано в 1972 році, одесит придбав минулого літа. Борт багато років пропрацював у радянському “Аерофлоті”. Тоді він носив реєстраційний код СРСР-70278, зараз його зареєстровано як UR- 70278.
У пасажирській кабіні встановлено 12 крісел, систему кондиціонування, освітлення, з’явився туалет. Шум від двигуна вдалося знизити завдяки спеціальним матеріалам в оббивці салону.
Громов заснував авіакомпанію ОАК (“Одеська авіаційна компанія”). За його словами, він має намір зайнятися чартерними перевезеннями і з’єднати туристичну глибинку України з великими містами.
“Наприклад, серйозно обговорюється рейс Одеса – Кам’янець-Подільський – Коломия. Також обіцяють бути перспективними рейси з Одеси в Херсон, Рені та Вилкове. Якщо бізнес виявиться успішним, компанія буде розширювати свій авіапарк”, – йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, в 2016 році “кукурузник” Ан-2 потрапив у Книгу рекордів Гіннесса. Ця модель є наймасовішою в світі за всю історію літакобудування.
12 травня за новим стилем (25 травня за старим) вшановують пам'ять єпископа Епіфанія Кіпрського і патріарха Германа Константинопольського. За юліанським календарем ґ сьогодні вшановують пам'ять дев'яти мучеників Кизичних. ***. В народі свято 12 травня ...
Дипломат, міністр закордонних справ України (2014-2019) Павло Клімкін вважає, що Сполучені Штати мають важелі впливу на Росію, аби змусити її до миру, передають Патріоти України. "Це ж гра про те, власне, чи вдасться Путіну прив'язати до реального пере...