Літак, який побудовано в 1972 році, одесит придбав минулого літа. Борт багато років пропрацював у радянському “Аерофлоті”. Тоді він носив реєстраційний код СРСР-70278, зараз його зареєстровано як UR- 70278.
У пасажирській кабіні встановлено 12 крісел, систему кондиціонування, освітлення, з’явився туалет. Шум від двигуна вдалося знизити завдяки спеціальним матеріалам в оббивці салону.
Громов заснував авіакомпанію ОАК (“Одеська авіаційна компанія”). За його словами, він має намір зайнятися чартерними перевезеннями і з’єднати туристичну глибинку України з великими містами.
“Наприклад, серйозно обговорюється рейс Одеса – Кам’янець-Подільський – Коломия. Також обіцяють бути перспективними рейси з Одеси в Херсон, Рені та Вилкове. Якщо бізнес виявиться успішним, компанія буде розширювати свій авіапарк”, – йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, в 2016 році “кукурузник” Ан-2 потрапив у Книгу рекордів Гіннесса. Ця модель є наймасовішою в світі за всю історію літакобудування.
Православна церква України 6 травня за новим стилем вшановує пам'ять праведного Йова Багатостраждального, мучеників Парфенія та Калімаха. За старим стилем сьогодні вшановують Георгія Побідоносця, відзначають День ангела Юрія, Георгія та Єгора - всі ці ...
1. На даний момент, діюче на цьому напрямку угрупування військ противника (УВ) "Север" продовжує процес свого оперативного розгортання (він ще не завершенний). . Але, загалом, багатьох це турбує. Особливо, у контексті, так званого, "великого літнього ...