Мені от цікаво, а прем'єр-міністр Гройсман і всякі ахметовські Ляшки спеціально називають блокаду "вугільною", хоча вона такою не є?, - запитує журналіст, фінансовий експерт Олександр ДУБИНСЬКИЙ на своїй сторінці у Фейсбуці, інформують Патріоти України.
Справа в тому, що вугілля (штиб), який поставляється з ОРДЛО на ТЕЦ компанії ДТЕК - займає всього 40% всіх вантажів, які везе Укрзалізниця між Україною і "територіями".
Наприклад, 30% цих вантажів - ліс кругляк. Експорт якого заборонений в Європу, і тому йде через ОРДЛО і Росію.
А ще метал і руда, які також везуть з компаній Ахметова на вагонах Ахметова.
Про це прем'єр-міністр не хоче поговорити у себе на Facebook? Або з суспільством?
І, вже якщо такий діалог почнеться, заодно і зізнатися - що "вугільною" блокада в кабінетах влади називається виключно тому, що на вугіллі ахметови, гройсмани і Ко заробляють найбільший куш - прибуток теплогенерацій від "Роттердам +" становить близько 900 млн доларів в рік.
25 мільярдів гривень, які ми через грабіжницькі тарифи, переплачуємо в кишеню цього "вугільного" кодла.
Наразі, за різними даними, Росія накопичила сотні балістичних ракет, але при наявності величезної кількості такої зброї, агресор застосував би її значно частіше. Не виключено, що ворог має певні проблеми з виробництвом, або з комплектуючими. Про це в е...
За два роки протяжність інженерно-фортифікаційних споруд (ІФС) росіян збільшилась на 2000 кілометрів та становить понад 8000 кілометрів. Про це повідомили аналітики DeepState в середу, 16 липня, передають Патріоти України. У попередньому дослідженні De...