Особливості національного житлового будівництва: В разі пожежі мешканці київської багатоповерхівки не матимуть шансів на порятунок

Жителі київського хмарочоса Royal Tower у разі пожежі, подібній лондонській, зможуть врятуватися, тільки вистрибуючи з вікон.

Це пов'язано з особливостями конструкції будівлі, передають Патріоти України з посиланням на "Обозреватель".

Так, навіть якщо рятувальній техніці вдасться вчасно приїхати, дотягнутися до верхніх поверхів вона точно не зможе. У ДСНС Києва є 12 автодрабин і два автопідйомники висотою 30 м, дві автодрабини по 50 м і всього два автопідйомника висотою 54 і 90 м.

З огляду на те, що висота Royal Tower - 96 метрів плюс дворівневий "оазис" на даху, то найвищий київський підйомник не дотягнеться до "стелі" хмарочоса, якби в ньому була масштабна пожежа.

Крім того, під час перевірки на предмет дотримання норм пожежної безпеки в 2015 році представники ДСНС виявили 26 порушень. Про це йдеться у Єдиному державному реєстрі судових рішень. Однак представники ТОВ "Моноліт-висота-Буд" звернулися до суду і виграли його, домігшись визнання недійсним розпорядження працівників ДСНС.

Опублікував: Олег Устименко
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Підтримання противником потрібного йому темпу наступу одразу на кількох операційних напрямках почало викликати у нього труднощі, - Костянтин Машовець

неділя, 23 лютий 2025, 12:45

Очевидно, що підтримання російським командуванням потрібного йому темпу наступу одразу на кількох операційних напрямках почало викликати у нього, скажімо так, певні труднощі. . 1. Найбільш красномовний приклад – дії угруповання військ (УВ) противника ...

Усування проблем швидких розробок оборонки: Експерт назвав недоліки ракети "Трембіта" та найкращий спосіб їх застосування

неділя, 23 лютий 2025, 9:32

У ракеті "Трембіта" використовуються технології часів Другої світової війни. Імпульсний реактивний двигун зараз практично не застосовується в авіації через певні обмеження, які має. Одне з них – це дуже інтенсивний звук під час роботи. В етері телемара...