Новий транспортний літак Ан-178 успішно завершив важливу частину сертифікаційних випробувань — серію польотів на великих кутах атаки. Літак виводився на режими звалювання на різних висотах, при різних положеннях елементів механізації крила і шасі.
Обробка та аналіз отриманих в ході випробувань результатів, виконаний фахівцями ДП «Антонов», показує, що досягнуті під час випробувань максимальні коефіцієнти підйомної сили відповідають розрахунковим.
Практично у всіх конфігураціях літак має чітко розрізняємі природні ознаки наближення до звалювання. Поведінка літака на кутах атаки, відповідних звалюванню, і при виведенні зі звалювання відповідає вимогам норм.
Раніше, в рамках програми наземних випробувань, були проведені тестові операції по завантаженню-розвантаженню легкої колісної самохідної техніки. Дослідження проводилися з використанням трьох армійських позашляховиків HMMWV (High
Підтверджено заявлені можливості літака по заїзду-виїзду, розміщення і швартування транспортного засобу у вантажній кабіні літака.
«Проведення сертифікаційних випробувань Ан-178- одна з першочергових задач для нашого підприємства. На «Серійному заводі «Антонов» розпочато роботу по розгортанню виробництва Ан-178», — зазначає президент ДП «Антонов» Олександр Коцюба.
Унікальна особливість літака Ан-178 — можливість перевезення практично всіх існуючих у світі типів пакетованих вантажів (в контейнерах і на піддонах), включаючи великогабаритні контейнери 1С (морський контейнер) з поперечними габаритами 2.44х2.44 м, що робить його дуже ефективним транспортним засобом для логістичної підтримки як в комерційній експлуатації, так і для застосування в умовах надзвичайних ситуацій.
Ан-178 за складом планера і бортового обладнання на 50-60% уніфікований з пасажирськими Ан-148 і Ан-158. Маршові двигуни Д436-148ФМ, встановлені на Ан-178, є подальшим розвитком силової установки, що використовується на Ан-148 і Ан-158. Така уніфікація, крім зменшення технічних ризиків, дозволила в кілька разів знизити загальну вартість розробки і сертифікації літака.
Система підтримки Ан-178 в експлуатації, всі процедури технічного, гарантійного та післягарантійного обслуговування і ремонту цього літака повністю уніфіковані з існуючими літаками сімейства. Це також дає суттєву економію коштів і знижує вартість володіння літаком.
Ще однією важливою складовою, яка впливає на ринкову привабливість Ан-158, є фактична наявність тренажера для підготовки льотних екіпажів. Цей тренажер створюється шляхом доопрацювання програмного забезпечення вже існуючого тренажера КТС-148/158 класу «D» для Ан-148 і Ан-158, зокрема, обліку в ньому всіх особливостей пілотування і використання рампового транспортного літака.
Як представник уже відомого в світі сімейства регіональних літаків, Ан-178, в свою чергу, також розглядається як базова платформа для створення широкого спектра модифікацій цивільного і військового призначення.
Цей розвиток можливий не тільки в напрямку створення функціонально різних варіантів і модифікацій, а й шляхом установки на нього агрегатів, систем і устаткування альтернативних розробників. Це дозволяє розширити потенційний ринок машини і максимально адаптувати її до специфічних вимог замовників.
19 січня за новим церковним календарем (1 лютого за старим стилем) віряни України згадують преподобного Макарія Великого, відомого автора безлічі духовних бесід і молитов. У народному календарі - Макарів день. . Цей угодник Божий народився в Єгипті, ...
Гарною новиною є той факт, що російські агенти отримують підозри. Проте важливо не зупинятися на досягнутому та звернути увагу на Верховну Раду, адже там подібних колаборантів дуже багато. Таку думку висловив підполковник ЗСУ, заступник командира 3 ОШБ...