Російський журналіст Олександр Сотник на своїй сторінці в соціальній мережі Фейсбук звернув увагу користувачів на святковий новорічний дизайн відкритого акціонерного товариства «Російські залізниці»
На сайте ОАО «РЖД» есть отдельная вкладка под названием «дизайн бренда», в которой указывается, что дизайн компании отражает ее корпоративные ценности, которыми являются мастерство, целостность, обновление. Представители компании подчеркивают, что все элементы дизайна, используемые РЖД, помогают достичь более качественного результата и выполнить вышеупомянутые принципы.
О том, что же отражает новый новогодний логотип компании, могут поразмыслить все, кто наделен богатым воображением и не лишен чувства юмора. Творческий выбор российского железнодорожного перевозчика странный, но, видимо, именно он отражает и цель компании, и принципы ее деятельности. Блогер называл этот дизайн «шедевральным».
У серпні українські та західні ЗМІ вперше продемонстрували фото та відео випробувань нової української крилатої ракети “Фламінго”, розробленої компанією Fire Point. Експерти підкреслюють, що “Фламінго” спроектована так, щоб ефективно обходити сучасні с...
Під час операції Сил оборони у Курській області місцеві мешканці не надто турбувалися діями власних військових в Україні. Навіть у такий момент їх хвилювало зовсім інше. Ексклюзивними деталями про це в інтерв'ю для 24 Каналу поділився журналіст з Ірлан...