Користувачі соціальних мереж обговорюють рекламу тесту на вагітність голландської компанії Predictor. Про це пише AdWeek.
На рекламному плакаті зображена пара, яка радіє результату тесту, при цьому живіт жінки вже красномовно говорить про те, що у них скоро народиться малюк. "Коли вам необхідно дізнатися", - підписаний плакат.
Першим, хто звернув увагу на всю безглуздість ситуації, став користувач Twitter з ніком @CharlesFinch. "Схоже, це дві найдурніших людини на Землі", - зазначив він. Його пост за кілька днів зібрав 78 тисячі лайків.
Користувачі пропонували свої ідеї, чому ж пара на плакаті так здивована результату. Одні відмітили, що дівчина просто з'їла великий кавун або проковтнула шар від боулінгу. А ще один користувач пожартував, що вони насправді вже знали про її вагітність, але вирішили ще перевірити, чи не вагітний він...
Найцікавіше, що ця реклама була створена ще в 2011 році, але привернула увагу користувачів тільки зараз. Видання AdWeek зв'язалося з автором реклами, щоб уточнити у нього, що ж він мав на увазі? З'ясувалося, що виробники таким чином хотіли донести до покупців, що тест на вагітність "іноді точніше, ніж ваші здогадки про зростаючий животі" .
"У США розроблена система попереджень для кожного стихійного лиха, щоб запобігти жертвам серед цивільного населення. Однак в Україні, навіть під час загрози обстрілом експериментальною російською ракетою, за звичкою, евакуйовується тільки влада. Чи дов...
Мобілізаційний резерв України на сьогодні становить 3,7 млн людей. А загальна кількість громадян чоловічої статі віком від 25 до 60 років – 11,1 млн. Про це йдеться в інформації на інфографіці видання The Financial Times, передають Патріоти України. У ...