Користувачі соціальних мереж обговорюють рекламу тесту на вагітність голландської компанії Predictor. Про це пише AdWeek.
На рекламному плакаті зображена пара, яка радіє результату тесту, при цьому живіт жінки вже красномовно говорить про те, що у них скоро народиться малюк. "Коли вам необхідно дізнатися", - підписаний плакат.
Першим, хто звернув увагу на всю безглуздість ситуації, став користувач Twitter з ніком @CharlesFinch. "Схоже, це дві найдурніших людини на Землі", - зазначив він. Його пост за кілька днів зібрав 78 тисячі лайків.
Користувачі пропонували свої ідеї, чому ж пара на плакаті так здивована результату. Одні відмітили, що дівчина просто з'їла великий кавун або проковтнула шар від боулінгу. А ще один користувач пожартував, що вони насправді вже знали про її вагітність, але вирішили ще перевірити, чи не вагітний він...
Найцікавіше, що ця реклама була створена ще в 2011 році, але привернула увагу користувачів тільки зараз. Видання AdWeek зв'язалося з автором реклами, щоб уточнити у нього, що ж він мав на увазі? З'ясувалося, що виробники таким чином хотіли донести до покупців, що тест на вагітність "іноді точніше, ніж ваші здогадки про зростаючий животі" .
Блогерка та журналістка Раміна Есхакзай запросила до себе на подкаст блогерок Олену Мандзюк та Анну Алхім. Блогерки зустрілися, щоб обговорити скандал, у який потрапила Алхім через своє зневажливе ставлення до української мови, зазначають Патріоти Укра...
У мирний час між успішними випробуваннями ракети та її появою у серійному виробництві може пройти значний період, а під час війни цей термін має бути короткий. Про це сказав військовий оглядач Денис Попович, коментуючи питання української балістики, пе...