В українському суспільстві дискутують, чи скасують жовте світло та чому обмеження у 50 км/год не працює, зазначають Патріоти України з посиланням на Факти.
Кривий ріг, 17 квітня. 5.30 ранку. Трагічний день і час для 9 людей, які загинули у жахливій ДТП. Ще 9-ро отримали травми. Автомобіль Mazda виїхав з другорядної дороги та врізався в маршрутку, що рухалася по головній, і від удару вилетіла на зустрічну смугу. Саме в той момент на зустріч мчав автобус. І якщо автобус був майже порожній, то маршрутка була заповнена пасажирами, переважно працівниками металургійного гіганта Арселор Мітал, які їхали на роботу. Маршрутка фактично перетворилася на купу металу. До лікарні доправили 20-х постраждалих , 4 з них у вкрай важкому стані в реанімації.
За кермом злощасної Mazda був 67-річний чоловік – Олександр. Віз сина на автовокзал, поспішав, пришвидшився на перехресті. Переповнену маршрутку не помітив через дерева. Ще одна важлива деталь, на світлофорі у той час був жовтий миготливий сигнал. Наразі водію маршрутки загрожує до 10 років за гратами.
Після трагедії його госпіталізували із загостренням онкозахворювання. Через це кілька разів переносили суд із винесення запобіжного заходу. З рештою, судді постановили арештувати водія Mazda на 2 місяці.
Чергова жахлива аварія стала для поліції, урядовців та політиків приводом для заяв про посилення відповідальності за порушення правил дорожнього руху. Так само було і у жовтні, після трагедії у Харкові, яка забрала життя 6-ох людей.
Тоді за кермом була 20-річна Олена Зайцева, яка за інформацією слідства теж хотіла швидко проскочити перехрестя та пішохідний перехід, знехтувавши жовтим та червоним сигналом світлофору. Після цієї аварії уряд ухвалив постанову, яка обмежила швидкість руху в населених пунктах до 50 км/г.
Тепер хочуть скасувати жовтий миготливий сигнал світлофору. Все таки мерехтливий сигнал є причиною багатьох ДТП, це звичайна фізіологія людини, тому що мерехтливий сигнал в нічний час каже – увага нерегульоване перехрестя, користуйтесь знаками дорожнього руху, не може водій в одну секунду. Він дивиться на світлофор.
У Міністерстві інфраструктури впевнені, жовтий миготливий сигнал, який попереджає про неконтрольоване перехрестя радше збиває водіїв з пантелику. Та чи допоможе це зменшити аварійність? Експерти кажуть, аби трагедій на дорогах стало менше слід забезпечити виконання правил дорожнього руху та забезпечити невідворотність покарання за порушення.
Чи не найголовнішою причиною аварій залишається перевищення швидкості, навіть попри введення обмеження до 50 км на годину у населених пунктах. Заборона просто не діє. Сміх та й годі. Патрульні умовляють водіїв не робити порушення. Разом зі старим ДАІ у вічність відійшли і радари, які викликали у водіїв чимало нарікань, та поки що на зміну їм не прийшло нічого.
Обіцяна ще на осінь 2016 року система відеофіксації порушень ще досі не запрацювала – теоретично, систему запустять лише цієї осені. Втім, експерти кажуть, і окрім перевищення швидкості є за що стягувати штрафи.
За наочним прикладом далеко ходити не треба, дорога в центрі Києва місце багатьох ДТП. Буквально за кілька десятків метрів – перехрестя зі світлофором, та схоже він тут для більшості водіїв – формальність. Буквально за кілька хвилин бачимо як чи не третина автівок їдуть на червоний сигнал.
Схожа ситуація чи не скрізь. Але де ж поліція? Зазвичай патрульні приїжджають вже по факту, коли ДТП скоєно. Ще одна загроза українського дорожнього руху, якій поки не вдається дати раду – пияцтво за кермом. Навіть зростання штрафів від 10 до 40 тис грн. і позбавлення прав на 10 років мало що змінили.
Цей випадок прогримів цього тижня на всю країну. Патрульні поліцейські у Чернівецькій області зупинили автівку Audi із священиком напідпитку. І хоча вміст алкоголю в його крові перевищував норму у понад 6 разів, священик переконував патрульних відпустити його.
Коли поліцейські залишились непохитними, батюшка перевдягнувся в рясу і запропонував їм прямо на місці відслужити молебен. Якщо вже священослужителі не гребуть чаркою за кермом, то що вже казати про простих мирян. Ймовірний винуватець цього ДТП – нетверезий автомийник, який взяв покататися машину клієнта.
А ним виявися не хто небудь, а відомий політик Віктор Медведчук. Машину на автомийці начебто залишила його дружина – відома телеведуча Оксана Марченко. Нетверезий автомийник взяв чужий позашляховик Mercedes представницького класу і поїхав кататися.
Наздогнав мікроавтобус, а той в свою чергу Lanos. Свідки кажуть, чоловік навіть не намагався гальмувати. Та окрім покарання за порушення правил і керування на підпитку його звинувачують також і в угоні. А це вже до 15 років за гратами.
Чи стануть останні гучні ДТП приводом для серйозних змін? Чи обмежаться скасуванням жовтого миготливого сигналу світлофору?
Щоб не сталося так як з попередніми нововведеннями. Маршрутки регулярно потрапляють в смертельні ДТП, але водіїв і власників транспортних підприємств ніхто не карає за перевезення пасажирів, які стоять. Норму про обмеження швидкості в населених пунктах ввели, а покарання за порушення фактично немає.
У Верховній Раді з грудня покривається пилюкою законопроект про нові штрафи за перевищення швидкості та інші зловживання на дорогах.
Демонстративний запуск росіянами балістичного носія ядерної зброї по Україні, відповідні попередження посольства США напередодні, повернення ядерної риторики у марення кремлівських безумців, – викликають в памʼяті суспільствознавчі студії. "Текст трохи...
"Схоже, своєю заявою щодо Криму президент України послав західним лідерам сигнал, що готовий сідати і домовлятися. Путін - стоїть на своїх, давно озвучених позиціях. Чи вдасться дуету американських президентів Байдена і Трампа за допомогою певних дій і...