
Фахівці Бірмінгемського університету провели дослідження і з'ясували, що штовхає людей зриватися під час дієт. Як вважають вчені, справа не тільки в почутті голоду, яке відчуває людина, а головний ворог будь-якої дієти відтепер - це алкоголь, повідомляють Патріоти України з посиланням на Нескучные новости. У 50% випадків саме стакан червоного вина або іншого алкоголю, призводять до зриву і переїдання.
У дослідженні взяли участь 80 добровольців, в тому числі й люди, що бажають схуднути або ті, хто хоче тримати себе в формі. Кожен доброволець повинен вводити щодня в спеціальний щоденник інформацію про різні події та фактори, які можуть вплинути на їх дієту і силу волі.
В середньому бажання порушити дієту виникало у людей 11 разів в тиждень. У половині випадків добровольці все ж порушували режим харчування. Таке відбувалося якраз після вживання алкоголю.
Вчені пояснили, що спиртне розслабляє організм і притуплює у людини почуття відповідальності. Тому люди і можуть дозволити собі з'їсти кілька зайвих шматків піци або торта. До того ж, більшість зривів відбуваються ввечері, тому вчені радять не відвідувати закладів або місця, де ви будете відчувати сильну спокусу. Однак це лише на перший час, адже згодом організм звикне і почуття голоду не буде таким сильним.
Популярний вислів «орел і решка», який багато хто знає завдяки однойменному тревел-шоу "Орел і решка", насправді має не українське походження. Хоча сам формат програми створили в Україні, назви сторін монети прийшли з російської традиції, зазначають Па...
Як вже писали Патріоти України, окупаційні війська через проблеми з лргістикою тікають з Кінбурнської коси. Водночас на окупованій Херсонщині вже говорять про евакуацію населення до Криму та перенесення частини окупаційної адміністрації. . . Російські...