
Як повідомляють Патріоти України з посиланням на Нескучные новости, за даними дослідників Інституту досліджень продуктів харчування в Мадриді, вживання цього ігристого напою допомагає впоратися зі стресом і підвищує захист організму перед віковими захворюваннями нейрофизиологического характеру.
На думку фахівців, шампанське містить компоненти, які захищають нервові клітини від загибелі. Однак вчені застерігають, що максимальна доза напою: не більше 100 мілілітрів на день. У той же час, нейробіологи з США з'ясували, що для активації мозкової діяльності, саме вино є кращим продуктом.
Саміт Кіма з Сі нагадує, що Пекін розглядає Пхеньян як стратегічний актив. Китай не відступить від своїх зобов’язань захисту спільних інтересів із Північною Кореєю та підтримки лідера КНДР Кім Чен Ина, заявив у понеділок, 8 червня, глава КНР Сі Цзіньпі...
Останніми днями тема мобілізації в Росії стала максимально актуальною – особливо на тлі того, що війська окупантів провалили весняну наступальну кампанію та увійшли в літню фазу з найгіршою з 2023 року диспозиціії. Здавалося б, загальна мобілізація в Р...