Після скарг її друга на багатогодинні огляди вантажів на Київській митниці "Чорною сотнею", їй стало цікаво, яким чином представники Майдану потрапляють на митницю і оглядають контейнери.
Вона описала схему роботи цієї структури: її керівництво визначило 4 найпотужніші фірми на митному посту, кожна декларація приносить в бюджет від 250 до 500 тис. гривень, контейнери йдуть регулярно, і за допомогою мобільних груп їх почали "нагинати". Як тільки декларація заходить в базу митниці, її ставлять на свій додатковий огляд. При цьому стверджує Денисенко, вантаж самий звичайний: "взуття, рушники, ганчірки, ніяких брендів, нічого особливо дорогого".
В підсумку, жодних порушень не виявлено, але це не заважає мобільним групам вивертати такі і такі контейнера одних і тих же фірм. За словами Денисенка, "цифра вже була озвучена. Власов хоче 500 доларів США з кожного контейнера".
"Враховуючи, що я колишній митний брокер, а один з наших учасників АТО колишній митник, ми від душі повеселилися. Інші члени організації просто охреневалі від свавілля. Контейнери швидко відпустили. На такі "чорну мітку" кинули, але їхати відмовилися. Наші юристи поки позакидывали скарги", – написала блогер.
"Майже рік пройшов із моменту резонансної ДТП, одним із фігурантів якої став топчиновник БЕБ Олександр Ткачук. Через те, що резонансні ДТП за участі "небожителів" у нас не рідкість і покарання для винуватців вдається добитися далеко не завжди, трохи на...
РФ посилює спостереження за китайськими вантажними поїздами, які прямують до Європи. І митні перевірки з боку Росії посилилися, як і конфіскації китайських вантажів. Про це повідомляє Mainichi, передають Патріоти України. Вантажний поїзд, що регулярно ...