"Новий клон" Трейд Коммодити" - афера на 235 млн: Міноборони звинуватили в закупівлі палива дорожче оптових цін

Середня оптова ціна звичайного дизпалива на ринку становить 25,5 тис. грн/т.

Ілюстрація: media.slovoidilo.ua

Міністерство оборони України уклало чотири угоди про постачання арктичного дизельного палива до кінця року на загальну суму 235,1 млн грн, при цьому вартість дизпалива на 14% вище середньої оптової ціни, повідомляють Патріоти України з посиланням на "Наші гроші".

"Новий клон" Трейд Коммодити" поділив з "Окко "чверть мільярда на "приватівський" дизель для армії", - йдеться в повідомленні.

Зокрема, ПП "Окко Контракт" Віталія Антонова (концерн "Галнафтогаз") за 117,99 млн грн. поставить 4 тис. т арктичного дизельного палива ДТ-З-К5 класу 2 від ВАТ "Мозирський нафтопереробний завод" (Білорусь) або ДП-Арк-Евро5-В0 від ПАТ "Укртатнафта" за 29,4 тис. грн/ т.

Крім того, ТОВ "Торум" за 117,20 млн грн. поставить 4 тис. т арктичного дизельного ДП-Арк-Евро5-В0 від "Укртатнафти" за ціною близько 29,4 тис. грн /т.

При цьому середня оптова ціна звичайного дизпалива на ринку становить 25,5 тис. грн/т.

У той же час днями Нацгвардія замовила у ТОВ "Техойл Рітейл" арктичний дизель ГП-Арк-Евро5-В0 від "Укртатнафти" за 24,66 грн/л. У перерахунку через щільність 0,835 кг/куб. м за формулою це 29,5 тис. грн/ т, що також дорожче тендерних цін армії. Сума угод на третину відсотка нижче очікуваної вартості закупівлі в 236 млн грн.

Один підряд "Торум" виграв у "Окко Контракту", решту вони отримали без аукціонів.

"Шок" триває: Пишний пояснив, чому ціни в Україні виявилися вище за прогнози НБУ

п’ятниця, 8 серпень 2025, 7:38

Гірші від очікувань врожаї, проблеми на ринку праці через міграцію та воєнні фактори створили імпульс до посилення інфляції. Через це НБУ був змушений переглянути свій прогноз щодо цін в Україні. Про це в інтерв’ю РБК-Україна розповів голова Національн...

За бойовим призначенням використовувати неможливо: Недобудований крейсер “Україна” віддадуть на брухт

п’ятниця, 8 серпень 2025, 6:25

Доведений до 95% готовності ще за часів президентства Кучми 186-метровий корабель водотоннажністю понад 11000 тонн мав стати флагманом ВМСУ. Крейсер “Україна” 35 років стоїть недобудованим біля пірсу заводу ДП “Миколаївський суднобудівний завод”. Ще 20...