На ДП “Антонов” тривають роботи з імпортозаміщення російських комплектуючих на пасажирському літаку Ан-158 та до кінця 2019-го року перший літак має бути скомплектований із західною авіонікою та обладнанням, передають Патріоти України.
В 2020-у році мають розпочатися льотні та сертифікаційні випробування літака. Таку інформацію озвучили у випуску програми Ан-178 для української армії: чому гальмується серійне виробництво Анів
Очікується, що паралельно з цим відбуватимуться роботи і на першому серійному зразку літака Ан-158. Авіоніка російського виробництва на Ан-158 буде замінена на канадську виробництва Esterline, яка зокрема постачає обладнання на винищувачі п’ятого покоління F-35.
Шасі, системи дистанційного управління, система управління механізації крила, також буде замінено на виробництва західних компаній.

Частини та компоненти конструкції літака, що раніше виготовлялися за кооперацією з Росією, наприклад рампа, пілони, частини мотогондоли двигуна, номенклатура механізації крила, елерони, закрилки – вже освоюють виготовляти в Києві на державному підприємстві “Антонова”.

Після завершення льотних випробувань та сертифікації літака Ан-158 розпочнуться роботи з імпортозаміщення військово-транспортного літака Ан-178.
Схоже, українські чиновники знайшли спосіб обходу різних мораторіїв та інших заборон на підвищення цін для споживачів. І зробити це хочуть не від виглядом вирівнювання цін, як пропонували в НБУ, а під приводом "модернізації", передають Патріоти України...
Міністерство оборони роз'яснило, як участь у бойових діях зараховується до стажу для розрахунку військової пенсії за вислугу років. Про це йдеться у повідомленні Міноборони, передають Патріоти України. Міністерство зазначає, що військовослужбовці Зброй...