Перший російський цивільний літак SSJ100 зазнав фіаско. У нього почалися серйозні проблеми з двигунами. Через це їх побоюються випускати на тривалі маршрути.Про це пишуть "Ведомости" із посиланням на топ-менеджерів авіакомпаній, які експлуатують ці лайнери, повідомляють Патріоти України.
Зазначається, що SSJ100 поставляють їм із 2011 року, але досі вони дуже мало літають. Основна причина - тріскаються двигуни, а для того, щоб їх полагодити, потрібно багато часу.
Наприклад, в авіакомпанії "Азимут" вже вийшли із ладу три двигуни на восьми літаках, при тому що три судна отримані новими й експлуатуються із вересня 2017 року, а інші п'ять - із 2018 року. Ремонт двигуна коштує $2-5 млн і триває два місяці.
У статті зазначено, що SSJ100 призначений для перевезень на короткі й середні відстані. Комплектується двома двигунами SaM146. Вони створені спеціально під цей проект. Їх виробляє спільне підприємство російської "ОДК-Сатурн" (входить в Об'єднану двигунобудівну корпорацію) і французької Safran - Powerjet.
Одна з ознак повернення системної кризи на Росію, це коли вона знов потопає у л*йні, в прямому сенсі цього слова. Красноярський край (Російська Федерація) загруз у смітті через страйк водіїв сміттєвозів, які незадоволені різким скороченням зарплати, пе...
З 1 липня в Україні почнуть регулярно перевіряти внутрішньо переміщених осіб (ВПО), які перебувають за кордоном довше 90 днів. Тих, хто не пройде перевірку, позбавлять статусу, але після повернення до України його можна буде поновити, передають Патріот...