Неякісне паливо виробляють в Україні в кустарних умовах, проте примудряються його швидко реалізувати завдяки невисокій ціні. Про це пише Сегодня, передають Патріоти України.
В основному, в паливо для здешевлення додають авіагас. Втім, експерти відзначають, що палива низької якості стає менше, а неякісний бензин і "дизель" реалізують через дрібні точки.
Україна імпортує великі обсяги авіаційного гасу, а авіаційний парк, між тим, не збільшується, тому авіагас - ходовий товар, оскільки ставка акцизного збору на нього мінімальна. З авіагасу набагато дешевше і простіше створювати щось схоже на дизельне паливо, і авіаційний гас розбавляють різними хімікатами і добавками, відзначили експерти.
Однак вони радять автомобілістам не захоплюватися "дешевизною" - таке пальне вбиває автотранспорт. Якщо постійно використовувати паливо такої якості, авто вийде з експлуатації в два рази швидше, вважають фахівці.
Ремонт паливної системи на авто класу Євро-5 обходиться в суму 30-70 тисяч гривень, і це величезні гроші. В Україні паливна система зараз експлуатується приблизно два роки, в той час, як в Європі вона може прослужити до п'яти років.
Попри відміну з 1 червня «економічного безвізу» для українського експорту до ЄС, національна валюта стосовно долара залишилася стабільною. Така ж ситуація, на думку банкірів, триватиме і як мінімум до середини першого літнього місяця. Про це «ФАКТАМ» п...
В Україні можуть змінити правила перерахунку пенсій для окремих категорій громадян. У разі ухвалення нового законопроєкту, військові пенсіонери та державні службовці втратять частину надбавок, на які вони мали право раніше. Про це пише видання На пенсі...