​Обібрали українців: АМКУ відкрив справу проти трійки провідних мобільних операторів через картельну змову

«Київстар», «Водафон» і «Лайфсел» вже не вперше попадаються на «брудній грі» проти десятків мільйонів наших громадян, використовуючи своє монопольне становище

Антимонопольний комітет України (АМКУ) порушив справу проти мобільних операторів, «Київстар», «Водафон-Україна» і «Лайфсел» за порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції. Про це заявила державний уповноважений АМКУ Марія Процішен на своїй сторінці в Facebook, зазначають Патріоти України.

"Дослідження питання розрахункового періоду за послуги рухомого (мобільного) зв’язку - 4 тижні.
У своїх поясненнях Оператори заявили, що законодавством розрахунковий період в один місяць встановлений саме щодо абонентної плати і вказали, що в них є інший різновид плати – «плата за пакет послуг», тому таке нормативне обмеження не поширюється щодо їх нових тарифних планів. Так, зокрема, було зазначено, що «поняття плати за послугу має іншу правову природу, ніж абонентна плата».
Проте, як було з’ясовано, в Умовах/Порядку надання телекомунікаційних послуг/Умовах користування мережами мобільного зв’язку кожного з Операторів, які вони затверджували своїми внутрішніми наказами, у розділах «Термінологія» згадується саме «Абонентна плата», що не вписується в логіку описану в поясненнях кожного з операторів. Окрім того, окремі Оператори навіть у своїй комунікації про запровадження 4-тижневого розрахункового періоду писали напроти платежу – «абонплата».
Термінологія встановлена в Умовах/Порядку говорить нам про наступне:
Київстар: Пакетний тарифний план – Тарифний план, що передбачає наявність Абонентної плати. Тарифний план – сукупність пропозицій, запропонованих споживачеві Оператором щодо вартості, умов та обсягу надання певних Послуг. Абонентна плата – фіксований платіж, який встановлюється Оператором за доступ до Мережі та\або до однієї чи декількох Послуг та стягується незалежно від факту отримання послуг.
ВФ Україна : Тарифний план – сукупність пропозицій Оператора, запропонована Абонентові щодо вартості, умов, та обсягу надання певних Послуг. Розрахунковий період – один календарний місяць, протягом якого абоненту надається Послуга. Початком періоду є момент фактичного підключення абонента або списання абонплати за Послугу.
Лайфселл: Вартість пакета послуг (абонплата) – вартість телекомунікаційних послуг, що нараховуються Абоненту за відповідним пакетом послуг для користування на певний період. Тарифний план (тариф) – сукупність пропозицій, запропонованих споживачеві Оператором, щодо вартості, умов та обсягу надання певних послуг."

Зважаючи на вищенаведене та спірність питання щодо відповідності принципам добросовісної конкуренції факту встановлення 4 –тижневого розрахункового періоду, а також комунікації окремих операторів щодо його запровадження було прийнято рішення про відкриття справ проти компаній Київстар, Водафон Україна та Лайфселл за ознаками порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.

Кілька категорій: Стало відомо, хто ще від 1 січня отримає надбавку до зарплати

п’ятниця, 22 листопад 2024, 12:30

Від 1 січня 2025 року педагогічні працівники середніх шкіл почнуть отримувати щомісячну доплату в розмірі 1 300 грн, а від 1 вересня сума збільшиться до 2 600 грн. Про це йдеться в постанові Кабінету міністрів України №1286, передають Патріоти України....

Є значний дефіцит: Енергетики попередили, що у п'ятницю можуть змінюватися обсяги відключень світла

п’ятниця, 22 листопад 2024, 11:30

В енергосистемі зберігається значний дефіцит, і ситуація в ній змінюється - можливі зміни в застосуванні заходів обмеження світла. Про це повідомляє пресслужба НЕК "Укренерго", передають Патріоти України. Зазначається, що зараз українська енергосистема...