Соціальна мережа Snapchat стала резидентом UNIT.City в Києві. Про це повідомив керуючий партнер UNIT.City Макс Яковер на своїй Facebook-сторінці, передають Патріоти України.
"Снепчат став резидентом UNIT.City. Майже рік роботи великої команди, щоб це сталося", - написав він. У UNIT.City розмістився офіс і R & D підрозділ компанії.
"Snapchat глобальний конкурент Facebook/Instagram. Капіталізація - $8 млрд. 186 млн активних щоденних користувачів", - підкреслив Яковер. Він нагадав, що Snapchat в 2015 році купив український стартап Looksery за $150 млн.
Snapchat - мобільний додаток обміну повідомленнями з прикріпленими фото і відео. Використовуючи додаток, користувач може знімати фото, записувати відео, додавати текст і малюнки і відправляти їх керованому списку одержувачів.
UNIT.City – парк для розвитку технологічних компаній, стартапів та креативних індустрій. Бізнес-інфраструктура включає в себе кампуси, техно-лабораторії, акселератори, освітні інституції, соціальні і культурні об’єкти.
Українська держава витратила майже 5 млн грн із бюджету на експертизи у справах, пов'язаних із виготовленням і поширенням порнографії під час повномасштабної війни країни-агресора Росії проти України, інформують Патріоти України. За даними видання, із ...
Ринок електромобілів в Україні за останні роки стрімко зріс, чому сприяли істотні пільги на ввезення цих транспортних засобів. Дія цих пільг закінчується у 2025 році й влада не має наміру їх продовжувати. Які пільги для електрокарів діють в Україні, чо...