Влада Києва нещодавно збільшила вартість проїзду у Київському метро. Тепер одна поїздка обійдеться у 5 гривень. Утім, чиновники натякають, що хотіли взагалі підняти тариф до 8 гривень. Бо, мовляв, нинішні тарифи підземки не покривають усіх її витрат, повідомляють Патріоти України з посиланням на канал 24.
Щодня рекламу у київському метро бачать до 1,5 мільйона пасажирів. А левову частку прибутків від неї отримує не метрополітен, а приватні компанії. Власники найбільших із них – родичі впливового народного депутата з провладної партії.
Одна наліпка при вході станції метро коштує приблизно 250 гривень на місяць. Тисяча обклеєних листівок на рік – це вже три мільйони. А якщо додати лайтбокси на ескалаторах, наліпки на платформах, переходах, вікнах та дверях вагонів, вийде значна сума. Так, як виявилося, за рекламні оголошення КП "Київський метрополітен" не отримує нічого.
Зростання цін в Україні поступово уповільниться. Але наступного року інфляція буде досить високою. Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на постанову від 6 серпня 2025 р. № 946, передають Патріоти України. Постановою схвалений Прогноз економічного...
Німецький уряд розробив законопроєкт, який передбачає зменшення соціальних виплат для українців, що щойно прибули до країни - відповідно до домовленостей у коаліції, передають Патріоти України з посиланням на Reuters. Згідно з проєктом закону, українц...