Влада Києва нещодавно збільшила вартість проїзду у Київському метро. Тепер одна поїздка обійдеться у 5 гривень. Утім, чиновники натякають, що хотіли взагалі підняти тариф до 8 гривень. Бо, мовляв, нинішні тарифи підземки не покривають усіх її витрат, повідомляють Патріоти України з посиланням на канал 24.
Щодня рекламу у київському метро бачать до 1,5 мільйона пасажирів. А левову частку прибутків від неї отримує не метрополітен, а приватні компанії. Власники найбільших із них – родичі впливового народного депутата з провладної партії.
Одна наліпка при вході станції метро коштує приблизно 250 гривень на місяць. Тисяча обклеєних листівок на рік – це вже три мільйони. А якщо додати лайтбокси на ескалаторах, наліпки на платформах, переходах, вікнах та дверях вагонів, вийде значна сума. Так, як виявилося, за рекламні оголошення КП "Київський метрополітен" не отримує нічого.
Для мешканців та бізнесу, які живуть та працюють у прифронтових регіонах та регіонах, де відбуваються бойові дії, скасовується низка обов'язкових платежів, передають Патріоти України. . «Закон передбачає звільнення від сплати адміністративних зборів т...
В Україні з січня 2026-го перерахують вартість доставки газу для кожного. Нові суми залежать від об'єму споживання блакитного палива, при тому сам тариф не зміниться, передають Патріоти України. Про це йдеться в матеріалі OBOZ.UA. Українці сплачують за...