Влада Києва нещодавно збільшила вартість проїзду у Київському метро. Тепер одна поїздка обійдеться у 5 гривень. Утім, чиновники натякають, що хотіли взагалі підняти тариф до 8 гривень. Бо, мовляв, нинішні тарифи підземки не покривають усіх її витрат, повідомляють Патріоти України з посиланням на канал 24.
Щодня рекламу у київському метро бачать до 1,5 мільйона пасажирів. А левову частку прибутків від неї отримує не метрополітен, а приватні компанії. Власники найбільших із них – родичі впливового народного депутата з провладної партії.
Одна наліпка при вході станції метро коштує приблизно 250 гривень на місяць. Тисяча обклеєних листівок на рік – це вже три мільйони. А якщо додати лайтбокси на ескалаторах, наліпки на платформах, переходах, вікнах та дверях вагонів, вийде значна сума. Так, як виявилося, за рекламні оголошення КП "Київський метрополітен" не отримує нічого.
На ринку праці України тільки в Києві відкрито понад 860 вакансій для людей без досвіду – найбільше у сфері продажу, транспорту, обслуговування та виробництва. Зарплати стартують від 15 000 грн і можуть сягати 50 000 грн – особливо в нерухомості, доста...
Впродовж травня українці та місцеві підприємства придбали 6,7 тисячі нових легковиків. Це на 14,6% більше, ніж рік тому, та на 11,2% – порівняно з квітнем. Про повідомляє Інститут досліджень авторинку, передають Патріоти України. Згідно з дослідженням,...