Влада Києва нещодавно збільшила вартість проїзду у Київському метро. Тепер одна поїздка обійдеться у 5 гривень. Утім, чиновники натякають, що хотіли взагалі підняти тариф до 8 гривень. Бо, мовляв, нинішні тарифи підземки не покривають усіх її витрат, повідомляють Патріоти України з посиланням на канал 24.
Щодня рекламу у київському метро бачать до 1,5 мільйона пасажирів. А левову частку прибутків від неї отримує не метрополітен, а приватні компанії. Власники найбільших із них – родичі впливового народного депутата з провладної партії.
Одна наліпка при вході станції метро коштує приблизно 250 гривень на місяць. Тисяча обклеєних листівок на рік – це вже три мільйони. А якщо додати лайтбокси на ескалаторах, наліпки на платформах, переходах, вікнах та дверях вагонів, вийде значна сума. Так, як виявилося, за рекламні оголошення КП "Київський метрополітен" не отримує нічого.
Мінімальна зарплата в Україні наступного року може зрости до 8688 грн, а прожитковий мінімум – до 3171 грн. Забезпечити фінансування планів уряду можна завдяки детінізації економіки та оптимізації недієвих державних програм. Про це заявив голова Коміте...
Канцлер Німеччини Фрідріх Мерц активно підтримує пропозицію заборонити відновлення роботи газопроводів "Північний потік" у новому пакеті санкцій ЄС проти Росії. Про це пише Financial Times із посиланням на поінформовані джерела. За інформацією джерел г...