Влада Києва нещодавно збільшила вартість проїзду у Київському метро. Тепер одна поїздка обійдеться у 5 гривень. Утім, чиновники натякають, що хотіли взагалі підняти тариф до 8 гривень. Бо, мовляв, нинішні тарифи підземки не покривають усіх її витрат, повідомляють Патріоти України з посиланням на канал 24.
Щодня рекламу у київському метро бачать до 1,5 мільйона пасажирів. А левову частку прибутків від неї отримує не метрополітен, а приватні компанії. Власники найбільших із них – родичі впливового народного депутата з провладної партії.
Одна наліпка при вході станції метро коштує приблизно 250 гривень на місяць. Тисяча обклеєних листівок на рік – це вже три мільйони. А якщо додати лайтбокси на ескалаторах, наліпки на платформах, переходах, вікнах та дверях вагонів, вийде значна сума. Так, як виявилося, за рекламні оголошення КП "Київський метрополітен" не отримує нічого.
Міністерство енергетики України зараз не розглядає питання підвищення тарифів на електроенергію для населення. Про це 27 березня міністр енергетики Герман Галущенко заявив в ефірі національного телемарафону, фрагмент якого в Telegram опублікувала пресс...
Турецькі банки продовжують відхиляти платежі з Росії, через що експортери не можуть отримати оплати за вже експортовані Росії товари. І проблема уже сягає «мертвої точки і загрозливих масштабів». Про це пише турецька газета Dünya, передають Патріоти Ук...