«Ми отримали перші замовлення по свинині, по цукру, по маслу. Якщо масло раніше поставлялося безпосередньо в Китай, а цукор і свинина - тільки через Гонконг. Обсяги цих замовлень є великими і досить нас обнадіюють. Молочні продукти мають не такий хороший попит, але шанси на вихід на Китайський ринок мають. Ми однозначно бачимо, що інтерес до українського ринку є, і будемо його далі посилювати. Тепер нашим підприємствам необхідно працювати, щоб отримати задовільну ціну на свою продукцію. Ми ж зі свого боку сприяємо тому, щоб вони отримали відповідні дозвільні документи на експорт зазначеної продукції», - сказав Шаповал.
Він додав, що робота по відкриттю китайського ринку для українських виробників продовольства приносить свої плоди. Зокрема, за інформацією, якою володіє UFEB, до кінця поточного року буде відкрито ринок Китаю для української яловичини.
Торгова місія до Китаю була організована за підтримки Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (FAO) і Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР) і проходила в рамках однієї з найбільших продовольчих виставок Азіатського регіону ANUFOOD China 2016 з 16 по 18 листопада в Пекіні.
UFEB (Ukrainian Food Export Board) - це асоціація виробників готового продовольства, допомагає вітчизняним підприємствам харчової промисловості купувати нові ринки збуту і закріплюватися на традиційних.
Українська гривня опустилася на шосте місце з кінця в списку найбільш недооцінених валют світу в оновленому індексі Біг-Мака, передають Патріоти України з посиланням на дані рейтингу The Economist за січень 2025 року. Згідно з даними видання, Біг-Мак ...
В Україні приведення тарифів до ринково обґрунтованого рівня потенційно могло б призвести до додаткового зростання інфляції на 4,7%. Про це йдеться в інфляційному звіті НБУ за січень 2025 року, передають Патріоти України. Враховуючи, що упродовж IV ква...