«Ми отримали перші замовлення по свинині, по цукру, по маслу. Якщо масло раніше поставлялося безпосередньо в Китай, а цукор і свинина - тільки через Гонконг. Обсяги цих замовлень є великими і досить нас обнадіюють. Молочні продукти мають не такий хороший попит, але шанси на вихід на Китайський ринок мають. Ми однозначно бачимо, що інтерес до українського ринку є, і будемо його далі посилювати. Тепер нашим підприємствам необхідно працювати, щоб отримати задовільну ціну на свою продукцію. Ми ж зі свого боку сприяємо тому, щоб вони отримали відповідні дозвільні документи на експорт зазначеної продукції», - сказав Шаповал.
Він додав, що робота по відкриттю китайського ринку для українських виробників продовольства приносить свої плоди. Зокрема, за інформацією, якою володіє UFEB, до кінця поточного року буде відкрито ринок Китаю для української яловичини.
Торгова місія до Китаю була організована за підтримки Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (FAO) і Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР) і проходила в рамках однієї з найбільших продовольчих виставок Азіатського регіону ANUFOOD China 2016 з 16 по 18 листопада в Пекіні.
UFEB (Ukrainian Food Export Board) - це асоціація виробників готового продовольства, допомагає вітчизняним підприємствам харчової промисловості купувати нові ринки збуту і закріплюватися на традиційних.
У найближчі місяці російський рубль може знецінитися на 20% і сягнути позначки 100 за долар. Однією з ключових причин цього стане новий пакет санкцій, анонсований Дональдом Трампом. Такий прогноз надали 14 ринкових аналітиків, опитаних агентством Reute...
Китайська компанія Hangzhou Qiandaohu Xunlong Sci-Tech, що стоїть за Kaluga Queen, найбільшим у світі виробником чорної ікри, розглядає можливість первинного публічного розміщення акцій (IPO) у Гонконзі. Про це пише Bloomberg, передають Патріоти Україн...