Завтра настає вже сьогодні: Наскільки вигідніше використовувати електромобілі замість авто з ДВЗ

Однією з найважливіших перемог електромобілів виявилася поступова втрата вартості придбання. Через кілька років, за прогнозами, ціни на електрокар наблизяться до машин з ДВЗ, а пробіг на одній зарядці теж значно підвищиться.

Електромобіль - це сучасно й ефектно. Але чи ефективно? Наскільки вигідно володіти таким авто в порівнянні з бензиновим або дизельним вивчав німецький автомобільний клуб (ADAC)

Опублікувано дослідження, присвячене вартості експлуатації електромобілів в порівнянні з бензиновими і дизельними аналогами. Результати вийшли цікаві, зазначають Патріоти України.

Для того, щоб зберігати об'єктивність, в список критеріїв були включені важливі фактори: вартість страховки, транспортний податок, витрати на технічне обслуговування і ремонт, знос покришок і, зрозуміло, витрати на електроенергію або паливо. Варто зазначити, що розрахунки по останньому пункту проводилися на основі «живих» показників, але не паспортних даних.

Однією з найважливіших перемог в скарбничці електромобілів виявилася повільна втрата вартості.

Це молодий ринок з невеликим поки пропозицією на «вторинці». До того ж, електромобілі досить надійні, тому вони повільніше втрачають в ціні, ніж аналоги з ДВЗ.

Останні за підсумками дослідження часто виявлялися більш дорогими в повсякденній експлуатації. Електромобілі з ДВС-никами намагалися «зіштовхувати» в рамках конкретних сегментів, з схожим набором устаткування і показниками потужності двигуна.

Вартість 1 км в BMW i3 обійшлася в 53,6 євроцента, а для бензинової BMW 218i Active Tourer цей показник склав 60,6. У разі дизельної BMW 218d вартість 1 км шляху знижується до 57,4 євроцентів, але все одно залишається вищою, ніж в електричної i3.

Hyundai Ioniq Electric проїжджає 1 км за 49 центів, а бензиновий i30 - за 51,4. Дизельний справляється за 52. Renault Zoe просить за 1 км свого пробігу 48 центів, в той час як бензиновий Renault Clio обходиться дешевше - 36,4.

Результати дослідження на прикладі інших автомобілів виявилися ще більш неоднозначними: Smart Fortwo Coupe EQ / бензиновий Fortwo: 36,9 / 38,7; VW e-Up / бензиновий VW Up: 39,1 / 34,0; VW e-Golf / бензиновий 1.5 TSI / дизельний 1.6 TDI: 48,6 / 49,0 / 47,0; Tesla Model X 100D / дизельна Audi SQ7 TDI: 131,9 / 137,7.

Таким чином, якщо ви готові спочатку витратитися сильніше на покупку авто і вас не лякає обмежений пробіг - електромобіль може стати відповідним ТЗ в довгостроковій перспективі. Більш того, електромобіль сьогодні можна придбати практично в будь-якому класі. Для тих же, кому важливо практично безперервний рух і заправка без тривалого очікування, вибір також очевидний. А якщо говорити про Україну, ми отримаємо ще більшу вигоду наразі - в нашій країні електрика в десятки разів дешевше традиційного палива.

Турецький експорт у РФ у першому півріччі досягнув восьмирічного максимуму, - західні ЗМІ

субота, 13 серпень 2022, 14:00

Експорт турецьких товарів до Росії у першому півріччі досяг восьмирічного максимуму у майже 3 млрд доларів. Про це пише Bloomberg, передають Патріоти України. Міністр транспорту Туреччини Аділь Караісмаїлоглу зазначив, що торгівля автомобілями з Росією...

Fitch і S&P погіршили рейтинг України до обмеженого дефолту

субота, 13 серпень 2022, 10:50

Нещодавно у Міністерстві фінансів заявили, що терміни погашення всіх 13 серій суверенних єврооблігацій буде продовжено на два роки. Купонні платежі також відтерміновуються на цей період. Таким чином Україна за ці два роки зможе зекономити майже 6 мілья...