Завтра настає вже сьогодні: Наскільки вигідніше використовувати електромобілі замість авто з ДВЗ

Однією з найважливіших перемог електромобілів виявилася поступова втрата вартості придбання. Через кілька років, за прогнозами, ціни на електрокар наблизяться до машин з ДВЗ, а пробіг на одній зарядці теж значно підвищиться.

Електромобіль - це сучасно й ефектно. Але чи ефективно? Наскільки вигідно володіти таким авто в порівнянні з бензиновим або дизельним вивчав німецький автомобільний клуб (ADAC)

Опублікувано дослідження, присвячене вартості експлуатації електромобілів в порівнянні з бензиновими і дизельними аналогами. Результати вийшли цікаві, зазначають Патріоти України.

Для того, щоб зберігати об'єктивність, в список критеріїв були включені важливі фактори: вартість страховки, транспортний податок, витрати на технічне обслуговування і ремонт, знос покришок і, зрозуміло, витрати на електроенергію або паливо. Варто зазначити, що розрахунки по останньому пункту проводилися на основі «живих» показників, але не паспортних даних.

Однією з найважливіших перемог в скарбничці електромобілів виявилася повільна втрата вартості.

Це молодий ринок з невеликим поки пропозицією на «вторинці». До того ж, електромобілі досить надійні, тому вони повільніше втрачають в ціні, ніж аналоги з ДВЗ.

Останні за підсумками дослідження часто виявлялися більш дорогими в повсякденній експлуатації. Електромобілі з ДВС-никами намагалися «зіштовхувати» в рамках конкретних сегментів, з схожим набором устаткування і показниками потужності двигуна.

Вартість 1 км в BMW i3 обійшлася в 53,6 євроцента, а для бензинової BMW 218i Active Tourer цей показник склав 60,6. У разі дизельної BMW 218d вартість 1 км шляху знижується до 57,4 євроцентів, але все одно залишається вищою, ніж в електричної i3.

Hyundai Ioniq Electric проїжджає 1 км за 49 центів, а бензиновий i30 - за 51,4. Дизельний справляється за 52. Renault Zoe просить за 1 км свого пробігу 48 центів, в той час як бензиновий Renault Clio обходиться дешевше - 36,4.

Результати дослідження на прикладі інших автомобілів виявилися ще більш неоднозначними: Smart Fortwo Coupe EQ / бензиновий Fortwo: 36,9 / 38,7; VW e-Up / бензиновий VW Up: 39,1 / 34,0; VW e-Golf / бензиновий 1.5 TSI / дизельний 1.6 TDI: 48,6 / 49,0 / 47,0; Tesla Model X 100D / дизельна Audi SQ7 TDI: 131,9 / 137,7.

Таким чином, якщо ви готові спочатку витратитися сильніше на покупку авто і вас не лякає обмежений пробіг - електромобіль може стати відповідним ТЗ в довгостроковій перспективі. Більш того, електромобіль сьогодні можна придбати практично в будь-якому класі. Для тих же, кому важливо практично безперервний рух і заправка без тривалого очікування, вибір також очевидний. А якщо говорити про Україну, ми отримаємо ще більшу вигоду наразі - в нашій країні електрика в десятки разів дешевше традиційного палива.

Попри обстріли та блекаути, мобілізацію та міграцію: За підсумками 2024 року Україна перевершила довоєнний показник ВВП на душу населення

субота, 18 січень 2025, 12:45

Економіка України попри війну продовжує зростання. Показник ВВП на душу населення перевищив довоєнний рівень. Про це повідомив заступник міністра економіки України Андрій Телюпа, передають Патріоти України. . За його словами, зростання реального ВВП У...

На межі банкротства: Відомий європейський економіст озвучив прогноз, коли РФ чекає крах

субота, 18 січень 2025, 12:30

Шведський економіст та дипломат Андерс Аслунд вважає, що Росія може вичерпати свої ліквідні фінансові резерви до осені 2025 року. Це потенційно може призвести до фінансової кризи, передають Патріоти України. Як пояснює видання MSN, Аслунд зазначає, що ...