Завтра настає вже сьогодні: Наскільки вигідніше використовувати електромобілі замість авто з ДВЗ

Однією з найважливіших перемог електромобілів виявилася поступова втрата вартості придбання. Через кілька років, за прогнозами, ціни на електрокар наблизяться до машин з ДВЗ, а пробіг на одній зарядці теж значно підвищиться.

Електромобіль - це сучасно й ефектно. Але чи ефективно? Наскільки вигідно володіти таким авто в порівнянні з бензиновим або дизельним вивчав німецький автомобільний клуб (ADAC)

Опублікувано дослідження, присвячене вартості експлуатації електромобілів в порівнянні з бензиновими і дизельними аналогами. Результати вийшли цікаві, зазначають Патріоти України.

Для того, щоб зберігати об'єктивність, в список критеріїв були включені важливі фактори: вартість страховки, транспортний податок, витрати на технічне обслуговування і ремонт, знос покришок і, зрозуміло, витрати на електроенергію або паливо. Варто зазначити, що розрахунки по останньому пункту проводилися на основі «живих» показників, але не паспортних даних.

Однією з найважливіших перемог в скарбничці електромобілів виявилася повільна втрата вартості.

Це молодий ринок з невеликим поки пропозицією на «вторинці». До того ж, електромобілі досить надійні, тому вони повільніше втрачають в ціні, ніж аналоги з ДВЗ.

Останні за підсумками дослідження часто виявлялися більш дорогими в повсякденній експлуатації. Електромобілі з ДВС-никами намагалися «зіштовхувати» в рамках конкретних сегментів, з схожим набором устаткування і показниками потужності двигуна.

Вартість 1 км в BMW i3 обійшлася в 53,6 євроцента, а для бензинової BMW 218i Active Tourer цей показник склав 60,6. У разі дизельної BMW 218d вартість 1 км шляху знижується до 57,4 євроцентів, але все одно залишається вищою, ніж в електричної i3.

Hyundai Ioniq Electric проїжджає 1 км за 49 центів, а бензиновий i30 - за 51,4. Дизельний справляється за 52. Renault Zoe просить за 1 км свого пробігу 48 центів, в той час як бензиновий Renault Clio обходиться дешевше - 36,4.

Результати дослідження на прикладі інших автомобілів виявилися ще більш неоднозначними: Smart Fortwo Coupe EQ / бензиновий Fortwo: 36,9 / 38,7; VW e-Up / бензиновий VW Up: 39,1 / 34,0; VW e-Golf / бензиновий 1.5 TSI / дизельний 1.6 TDI: 48,6 / 49,0 / 47,0; Tesla Model X 100D / дизельна Audi SQ7 TDI: 131,9 / 137,7.

Таким чином, якщо ви готові спочатку витратитися сильніше на покупку авто і вас не лякає обмежений пробіг - електромобіль може стати відповідним ТЗ в довгостроковій перспективі. Більш того, електромобіль сьогодні можна придбати практично в будь-якому класі. Для тих же, кому важливо практично безперервний рух і заправка без тривалого очікування, вибір також очевидний. А якщо говорити про Україну, ми отримаємо ще більшу вигоду наразі - в нашій країні електрика в десятки разів дешевше традиційного палива.

Порошенко скликав нараду РНБО через ситуацію навколо "ПриватБанку"

четвер, 18 квітень 2019, 21:27

Президент України хоче обговорити з членами РНБО "ризики та загрози". "Скликав нараду у РНБО щодо ризиків та загроз у зв'язку із ситуацією, що склалася з "ПриватБанком". Початок о 21.00", – ідеться в повідомленні президента.

​Тим скоріше розвалиться, або "И тогда жизнь наладится": Окупанти анонсували запуск пробного потяга Керченським мостом

четвер, 18 квітень 2019, 20:56

Проросійські сили на анексованому півострові буквально моляться на залізничне сполучення мостом, як з 2015 року молились на сам міст, котрий, сподівались, витягне їх з економічної ями. Початок повноцінного сполучення там обіцяють у грудні 2019 року. Та...