Центр "Ейдос" проаналізував витрати політичних партій, які фінансувались із державного бюджету, за перше півріччя 2018 року. Вже другий рік поспіль найбільшу кількість коштів партії витрачають на пропаганду, повідомляють Патріоти України.
У 2017 році на видавничу діяльність та різного роду рекламу партії витратили 103,03 млн грн, що склало 22,7% всіх їхніх видатків. Практично на такому ж рівні ці витрати залишались і в першому півріччі цього року, потягнувши 52,6 млн грн та 22,5% всіх трат.
Беззаперечним лідером у частині пропаганди стала «Батьківщина», яка витратила на це 24,8 млн грн або 47% всіх видатків. Очевидно, що таку високу для парламентських партій суму потягнув «Новий курс» Юлії Тимошенко.
Другу сходинку займає об’єднання «Самопоміч», яке віддало на пропаганду 9,9 млн грн, що склало 18,9% всіх витрат партії. Проте «Самопоміч» практично не купує безпосередньої реклами, витрачаючи кошти на виготовлення власної газети «Об’єднання Самопоміч», витрати на яку включають в себе не лише друк, але й кошти на розповсюдження, а також виготовлення власних радіо- та телепрограм, зокрема, «Самопоміч.Країна».
Третє місце займає Радикальна партія з 7,6 млн грн (13,4% всіх витрат). Найменшу ж кількість грошей на свою рекламу витратив «Народний фронт» Арсенія Яценюка – 999,6 тис. грн - що показово для цієї сили: стартуючи з майже 34 млн в 2016 році, у 2017-му партія обмежилася 23 млн грн.
Російські війська захопили позиції та відтісніли ЗСУ на захід від міста Курахове. Також армія РФ планує вийти на адмінкордон Донецької та Дніпропетровської областей від захопленого міста Велика Новосілка, передають Патріоти Україниз посиланням на звіт...
США можуть припинити свою участь у програмі щодо притягнення Росії до відповідальності за воєнні злочини. У Вашингтоні відмовляються називати РФ агресором, передають Патріоти України з посиланням на The Telegraph. За даними видання, США не захотіла на...