Центр "Ейдос" проаналізував витрати політичних партій, які фінансувались із державного бюджету, за перше півріччя 2018 року. Вже другий рік поспіль найбільшу кількість коштів партії витрачають на пропаганду, повідомляють Патріоти України.
У 2017 році на видавничу діяльність та різного роду рекламу партії витратили 103,03 млн грн, що склало 22,7% всіх їхніх видатків. Практично на такому ж рівні ці витрати залишались і в першому півріччі цього року, потягнувши 52,6 млн грн та 22,5% всіх трат.
Беззаперечним лідером у частині пропаганди стала «Батьківщина», яка витратила на це 24,8 млн грн або 47% всіх видатків. Очевидно, що таку високу для парламентських партій суму потягнув «Новий курс» Юлії Тимошенко.
Другу сходинку займає об’єднання «Самопоміч», яке віддало на пропаганду 9,9 млн грн, що склало 18,9% всіх витрат партії. Проте «Самопоміч» практично не купує безпосередньої реклами, витрачаючи кошти на виготовлення власної газети «Об’єднання Самопоміч», витрати на яку включають в себе не лише друк, але й кошти на розповсюдження, а також виготовлення власних радіо- та телепрограм, зокрема, «Самопоміч.Країна».
Третє місце займає Радикальна партія з 7,6 млн грн (13,4% всіх витрат). Найменшу ж кількість грошей на свою рекламу витратив «Народний фронт» Арсенія Яценюка – 999,6 тис. грн - що показово для цієї сили: стартуючи з майже 34 млн в 2016 році, у 2017-му партія обмежилася 23 млн грн.
Падіння цін на нафту і період надлишкової пропозиції, що насувається, можуть створити ідеальну можливість для посилення санкцій щодо російських поставок до такого ступеня, що вони фактично почнуть бити по кишені Кремля, передають Патріоти України з по...
На базі одного з навчальних центрів створена перша у Збройних Силах України школа підготовки операторів безпілотних наземних роботизованих комплексів. Про це у Фейсбуці повідомляє Генеральний штаб Збройних сил України, передають Патріоти України. Школа...