Грошей не шкодують: Як кандидати у президенти України рекламуються у Facebook та скільки це їм коштує

База рекламних постів все ще оновлюється, однак вже можна зробити висновок — кандидати у президенти України не скупляться на рекламу у мережі.

Компанія Facebook зобов'язала спонсорів політичної реклами проходити авторизацію і відкрила доступ до інформації про те, що і за якою ціною рекламують у соціальній мережі. Наприклад, пост із привітанням з 8 березня міг коштувати Олександру Шевченку $50 тис. Така сама максимальна ціна і на рекламу всього однієї публікації фан-спільноти Юлії Тимошенко. Патріоти України пропонують вам дізнатися, що і за якою ціною рекламують кандидати у президенти України.

Юлія Тимошенко

Юлія Володимирівна почала активно розміщувати політичну рекламу у Facebook ще 27 червня 2018-го. Найдорожче коштували бюджету кандидата рекламні пости групи "Я за Тимошенко — Фан Клуб". Зараз у цій спільноті понад 280 тис. учасників.

З минулого року Тимошенко розмістила близько 250 рекламних постів. Щоправда, ця цифра може бути неточною, бо в поле зору потрапили тільки ті публікації, які вже пройшли модерацію і визначені як політичні.

Бюджет кампанії лідера "Батьківщини" у Facebook — сотні тисяч доларів. Найчастіше одна публікація обходилася в $100-499, але є і ті, за які довелося віддати $5-50 тис.

Пости оплачувала компанія "Сучасні рекламні рішення". Вона зареєстрована на члена "Батьківщини" Олексія Захарченка. Зараз у соціальній мережі є 15 активних постів з рекламою Тимошенко. Їхня загальна вартість становить понад $8 тис.

Петро Порошенко

Менш активний в соціальних мережах чинний президент Петро Порошенко. У будь-якому разі, всього близько 20 постів з його прізвищем Facebook визначив як політичну рекламу. Вартість публікацій складає від $100 до $4000. Щоправда, ще не всі публікації пройшли перевірку.

Що цікаво, саме проти Петра Олексійовича розміщено найбільшу кількість "чорного піару" у Facebook.

Загальна вартість розміщених Порошенком рекламних постів у Facebook становить кілька десятків тисяч доларів.

Олександр Шевченко

Реклама у Facebook Олександра Шевченка здебільшого адресована жіночій аудиторії. При розміщенні рекламного посту можна вказати стать бажаного читача. Мабуть, команда кандидата вирішила "атакувати" саме прекрасну половину.

Наприклад, пост із привітанням з 8 березня коштував кандидату $10-50 тис. Всього у Facebook розміщено близько 30 рекламних постів кандидата на загальну суму до $100 тис.

Володимир Зеленський

З п'ятірки лідерів єдиний кандидат, який випередив Тимошенко за кількістю реклами в соцмережі — Володимир Зеленський. Більшість публікацій оплатила громадська організація "Команда Зеленського". Активно розміщують рекламні пости не тільки адміністратори основної групи, але і регіональні прихильники Зеленського. Одна з найактивніших — "Команда-ЗЕ" у Донецькій області.

очно порахувати вартість постів практично неможливо. Однак з огляду на те, що їхня кількість досягає 400 штук, на рекламу знадобилися десятки тисяч доларів. Щоправда, варто зазначити, що більшість публікацій на підтримку Зеленського коштують лише $100.

Юрій Бойко

Лідер "Опозиційної платформи — За життя" Юрій Бойко також не скупиться на рекламу у Facebook. Найчастіше розкручують одні й ті самі пости.

Також варто відзначити незвичайний підхід до оформлення публікацій. Часто до них підбирають сміливі картинки на межі фолу.

Олег Ляшко

Лідер Радикальної партії Олег Ляшко активно займається своєю особистою сторінкою у Facebook, і підтримує її рекламними постами.

Найчастіше просувають виступи "радикала", сюжети з ним на телебаченні, наприклад, на телеканалі "Україна" (належить Рінату Ахметову). Всього вдалося нарахувати кілька десятків постів. Їхня вартість складає від 100 до кількох тисяч доларів.

До речі, варто враховувати, що Facebook — незначна частина рекламного бюджету виборчої кампанії кандидатів. Крім цього, мільйони гривень витрачають на ролики по телебаченню, матеріали у друкованих та онлайн-виданнях. Крім того, багато кандидатів напередодні виборів починають активно видавати свої власні партійні газети з накладами в сотні тисяч примірників.

Джерело: Обозреватель

На Кавказі та на Уралі: Українська розвідка повідомила про знищення двох тепловозів у Росії

понеділок, 29 квітень 2024, 5:00

З огляду на те, що до 90% логістики окупантів зав'язано на залізницю, "тепловозний терор" болісно відбивається на постачаннях військ, що воюють проти України. У російських містах Оренбург і Владикавказ у неділю і п’ятницю було знищено два тепловози, по...

"Відстежуємо та б'ємо": Сирський опублікував кадри авіаударів по місцях зосередження військових РФ (відео)

понеділок, 29 квітень 2024, 0:55

Українські військові завдали ударів по місцях зосередження російських солдатів у Донецькій та Запорізькій областях. Про враження цілей у двох регіонах у неділю, 28 квітня, повідомив головнокомандувач ЗСУ Олександр Сирський. "Відстежуємо та б'ємо. Сього...