19 вересня німецькі війська входять до Києва. Старому Хрещатику і його околицям лишалось існувати кілька днів, передають Патріоти України.
Все було відносно спокійно до другої половини дня 24 вересня і тут лунає вибух, який руйнує будинок № 28 в якому розташовувався магазин «Дитячий світ». За ним вибухає дім № 30. Це на розі Хрещатика і вулиці Прорізної (в той час Свердлова).
В цей день на Хрещатику зібралось багато киян, що здавали радіоприймачі за наказом німців. Будинки продовжували вибухати і руйнування досягло страшних розмірів. Вибухали будинки по вулиці Прорізній, за ними будинки на іншому боці Хрещатика. Пожежу було видно з усіх київських околиць. Красень-Хрещатик був зруйнований, були зруйновані його околиці, в пожежі загинуло сотні киян.
До того ж, радянські війська, відступаючи, вивезли з собою пожежну техніку. Як казали очевидці, німці робили спроби загасати полум’я, але засобів не вистачало, київський водопровід не працював, до того ж підпільні диверсанти псували шланги, що лишились.
Центр міста палав декілька тижнів. Зону пожежі загородили і поставили навколо охорону, а мешканці лишились без даху над головою.
Газета «Українське слово» від 21 жовтня писали, що повністю знищені вулиці Хрещатик, Миколаївська (нині Архітектора Городецького), Мерінговська (нині Заньковецької), Ольгинська, Лютеранська, Прорізна, Пушкінська, Фундуклеївська (нині Богдана Хмельницького), Думська площа (нині Майдан Незалежності).
Радянська пропаганда змальовувала ті події так, що головна вулиця Києва знищена німецькими військами, хоча документальні свідчення і свідчення киян вказували на інше. Але в той час багато хто боявся сказати правду і донести її було майже неможливо. Насправді Хрещатик був замінований радянськими військами при відступі.
Агресорка Російська Федерація може не чекати чотири-п’ять років, щоб здійснити військовий напад на західні країни, скориставшись їхньою неготовністю. Про це на конференції у Берліні заявив депутат Бундестагу від Християнсько-демократичного союзу Норбер...
Фінляндія готується перейти на залізничну колію західноєвропейського стандарту - 1435 мм, заявила у вівторок, 13 травня, міністерка транспорту та зв’язку Фінляндії Лулу Ранне під час пресконференції за підсумками неформальної зустрічі міністрів транспо...