Льотчики могли катапультуватися, але замість цього спробували вирівняти літак і повернутися на базу.

Перед падінням російського винищувача Су-30СМ у море біля авіабази Хмеймім екіпаж літака зафіксував різке падіння тяги одного з двигунів. Про це пише 4 травня "Коммерсантъ" із посиланням на джерело в міноборони РФ, передають Патріоти України.
Су-30СМ мав здійснити плановий обліт акваторії Середземного моря. На його борту був повний боєкомплект, а на технічний стан літака у фахівців не було жодних нарікань. Командиром екіпажу був гвардії майор Альберт Давидян.
Джерело видання зазначило, що причина падіння тяги поки невідома, а точні причини авіакатастрофи можна буде встановити тільки після підйому бортових самописців. За словами експертів, льотчики могли катапультуватися, але замість цього спробували вирівняти літак і повернутися на базу. Під час розвороту літак почав завалюватися на ліве крило і незабаром упав у море.
Співрозмовник з авіапрому розповів "Коммерсанту", що для розслідування катастрофи створять спеціальну міжвідомчу комісію, до якої увійдуть представники корпорації-виробника, служби безпеки польотів авіації і Головного штабу військово-космічних сил. Для пошуку чорних ящиків залучать звичайних водолазів, оскільки глибина моря в місці падіння винищувача не перевищує 20 м. Уламки літака спочатку зберуть на базі в Тартусі, а потім доправлять у Росію, на аеродром Чкаловський.
3 травня біля узбережжя Сирії розбився російський винищувач Су-30СМ, обидва пілоти загинули. За попередньою версією, у двигун під час зльоту потрапив птах.
Повітряні сили поділилися кадрами бойової роботи своєї авіації по ворожих дронах-камікадзе, передають Патріоти України.
. "Наша авіація за необхідності залучається для відбиття ракетно-авіаційних ударів ворога і демонструє високу результативність та е...
Як повідомив Генштаб ЗСУ, загальні бойові втрати РФ з 24.02.22 по 27.06.25 орієнтовно склали: