На ті часи для легких монопланів та біпланів таке взагалі вважалося неможливим. Рекорди дальності демонстрували льотчики важких літаків, як то інший киянин, геніальний Ігор Сікорський на своєму "Іллі Муромці"
14 березня 1914 р. на літаку "Ньюпор-IV" авіатор Петро Нестеров із механіком Руденком здійснили переліт із Києва в Одесу за 3 години 9 хвилин.
Льотчик вважав, що переліт здатний його прославити. Попросив у свого начальника генерала Костянтина Борескова дозволу на переліт без пересадок. Той заявив, що "Ньюпор" має бак на три години льотного часу, цього вистачало на 320 км, а до Одеси 480 км. Але дозвіл на переліт дав.
Нестеров вилетів з летовища на Сирці. Використовував залізницю, як орієнтир. Над Білою Церквою залізниця пішла вбік, але Нестерову вдалося скоригувати маршрут. Згодом льотчик побачив Одесу.
Літак сів на одеському стрілецькому полі. В "Перлині біля моря", де публіка носила його на руках, Нестеров відвідав аеродром та авіаційну школу. Через кілька днів він здійснив переліт до Севастополя.
Аферисти пропонували широкий спектр послуг для потенційних "клієнтів" - від закриття кримінальних проваджень до переслідування конкурентів, заявників. Викрито групу шахраїв, які під виглядом співробітників Державного бюро розслідувань видурювали у люде...
Ексгенеральний директор-художній керівник Національного академічного драматичного театру імені Лесі Українки, Герой України Михайло Резнікович, який виїхав з України після початку повномасштабного вторгнення, дав інтерв'ю пропагандистському YouTube кан...