На ті часи для легких монопланів та біпланів таке взагалі вважалося неможливим. Рекорди дальності демонстрували льотчики важких літаків, як то інший киянин, геніальний Ігор Сікорський на своєму "Іллі Муромці"

14 березня 1914 р. на літаку "Ньюпор-IV" авіатор Петро Нестеров із механіком Руденком здійснили переліт із Києва в Одесу за 3 години 9 хвилин.
Льотчик вважав, що переліт здатний його прославити. Попросив у свого начальника генерала Костянтина Борескова дозволу на переліт без пересадок. Той заявив, що "Ньюпор" має бак на три години льотного часу, цього вистачало на 320 км, а до Одеси 480 км. Але дозвіл на переліт дав.
Нестеров вилетів з летовища на Сирці. Використовував залізницю, як орієнтир. Над Білою Церквою залізниця пішла вбік, але Нестерову вдалося скоригувати маршрут. Згодом льотчик побачив Одесу.
Літак сів на одеському стрілецькому полі. В "Перлині біля моря", де публіка носила його на руках, Нестеров відвідав аеродром та авіаційну школу. Через кілька днів він здійснив переліт до Севастополя.
У Полтавській області чоловік відмовився від мобілізації, пояснюючи це тим, що має невелику вагу. Також він нарікав на "плутанину в датах", але суд покарав військовозобов'язаного громадянина за порушення законодавства. Про це йдеться у вироку, опубліко...
Мережею поширилося відео, де працівниця Приватбанку відмовляється обслуговувати російськомовного клієнта. Жінка навідріз заявила, що не розуміє російської мови. Зокрема користувачка соцмережі Facebook Олена Гуменюк зауважила, що згідно з українським за...