На ті часи для легких монопланів та біпланів таке взагалі вважалося неможливим. Рекорди дальності демонстрували льотчики важких літаків, як то інший киянин, геніальний Ігор Сікорський на своєму "Іллі Муромці"

14 березня 1914 р. на літаку "Ньюпор-IV" авіатор Петро Нестеров із механіком Руденком здійснили переліт із Києва в Одесу за 3 години 9 хвилин.
Льотчик вважав, що переліт здатний його прославити. Попросив у свого начальника генерала Костянтина Борескова дозволу на переліт без пересадок. Той заявив, що "Ньюпор" має бак на три години льотного часу, цього вистачало на 320 км, а до Одеси 480 км. Але дозвіл на переліт дав.
Нестеров вилетів з летовища на Сирці. Використовував залізницю, як орієнтир. Над Білою Церквою залізниця пішла вбік, але Нестерову вдалося скоригувати маршрут. Згодом льотчик побачив Одесу.
Літак сів на одеському стрілецькому полі. В "Перлині біля моря", де публіка носила його на руках, Нестеров відвідав аеродром та авіаційну школу. Через кілька днів він здійснив переліт до Севастополя.
На PR-марафоні у Києві ведуча Олена Цинтила після виступу директорки з управління репутацією та КСВ компанії Kormotech Аліни Смишляк-Бороди, яка презентувала доповідь «Що в мисці? Або 7 стовпів репутації українського FMCG-виробника», несподівано зізнал...
Уранці 30 жовтня в Одесі біля ринку Сьомий кілометр виник конфлікт між групою чоловіків і працівниками ТЦК, унаслідок чого люди перевернули і розбили мікроавтобус військкомату. Прессекретарка ринку Ірина Ткач розповіла в коментарі Думська, що інцидент ...