Раціон, що містить дуже багато білка, скорочує тривалість життя. Причина в тому, що надлишок білка порушує клітинні процеси. Стаття про це опублікована в журналі Current Biology, повідомляють Патріоти України.
Вчені з Інституту медичних досліджень Південної Австралії опублікували статтю про результати дослідження, які вони проводили на черв'яках і фруктових мухах-дрозофілах. Вперше ученим вдалося виявити біологічний механізм скорочення життя, який, як вважають дослідники, спрацьовує у випадку високого вмісту білка в їжі.
Як показують дані, надто білкова дієта провокує прискорення в процесі синтезу білків в клітинах, що збільшує відсоток «помилок». Таким чином клітини накопичують дефектні білки, а це негативно впливає на здоров'я їхнього носія і скорочує його життя. Водночас, вчені підтвердили зв'язок між низькобілковою дієтою, багатою на складні вуглеводи, – і довгим здоровим життям. "
Вуглеводи мають погану репутацію, але важливий баланс і розуміння різниці між швидкими й складними вуглеводами. Вуглеводи, багаті на клітковину, що містяться у фруктах, овочах, необроблених зернах і насінні, приносять найбільшу користь здоров'ю", - заявив учений Крістофер Прауд.
За травень 2026 року в Україні зареєстровано близько 18 тисяч імпортованих автомобілів з пробігом. Це на 8% менше, ніж у квітні, та на 18% менше порівняно з травнем минулого року. Про це повідомляє асоціація «Укравтопром», передають Патріоти України. Ф...
У США у справі вбивства 23-річної українки Ірина Заруцька, яке сталося в місті Шарлотт у серпні 2025 року, суд визнав обвинуваченого неосудним та ухвалив рішення про примусове лікування, передають Патріоти України. За даними ЗМІ, трагедія сталася, коли...