Без виснажливих дієт: Вчені розповіли, як прискорити обмін речовин і схуднути

У меню необхідно зменшити частку вуглеводів, віддавши перевагу жирам.

Вчені зі США прийшли до висновку, що низьковуглеводні дієти допомагають не тільки скинути вагу, а й прискорити обмін речовин. Згідно з їх дослідженням, люди з надмірною масою тіла, які замінили всі вуглеводи жирами, різко прискорили метаболізм, повідомляють Патріоти України з посиланням на журнал BMJ.

Так, після п'яти місяців дотримання низьковуглеводної дієти у людини витрачається приблизно на 250 калорій більше, ніж у тих, хто вживав багато вуглеводів і мало жирів. "Це наводить на думку, що обмеження споживання вуглеводів, можливо, допомагає зберегти бажану вагу після схуднення", - йдеться в дослідженні.

Крім цього, біологи відзначили, що не вважають розумною пораду рахувати калорії. На їхню думку, однакова кількість ккал, які людина отримує від жирів і вуглеводів, має різну цінність.

"Раціони, що відрізняються за співвідношенням вуглеводів і жирів, але містять однакову кількість калорій, зовсім по-різному впливають на гормони, почуття голоду й обмін речовин", - підсумовується в дослідженні.

У Дагестані три вибухи на стратегічному газопроводі, вогняні стовпи "лижуть" небо. Влада евокуює місцеве населення (відео)

вівторок, 9 червень 2026, 22:55

У російському Дагестані 9 червня на магістральному газопроводі Моздок-Казімагомед сталося щонайменше три вибухи, після чого виникла велика пожежа, передають Патріоти України з посиланням на росЗМІ. Інцидент стався на ділянці труби у промисловій зоні Ки...

Більшість терактів мають спільний слід - у поліції вказали на Telegram

вівторок, 9 червень 2026, 22:14

За даними Національної поліції України, більшість розкритих терористичних актів в країні пов’язані з вербуванням виконавців через месенджер Telegram. Йдеться про близько 82% таких випадків, передають Патріоти України. Про це повідомив заступник начальн...