Більше не фантастика! Вчені розробили унікальний препарат, який рятує мозок від старіння

Нові експериментальні ліки, які підтримують клітини мозку, що старішають, дають надію на лікування втрати пам'яті, проблем з ухваленням рішень та інших розумових порушень, які часто зустрічаються в літньому віці. Про це пише The Guardian, повідомляють Патріоти України.

Передбачається, що такий ефект матиме лише одна таблетка на день для людей старших за 55 років. Випробування в лабораторії показали, що у старих мишей набагато краще працювала пам'ять вже через півгодини після приймання препарату. Вчені встановили, що після двох місяців лікування клітини мозку, які скоротилися у старих тварин, відновили до рівня "молодого" мозку.

Препарат – похідний з бензодіазепіну. Він може потрапити на ринок, коли клінічні випробування, які мають розпочатись протягом двох років, покажуть, що препарат безпечний і ефективний для людей. Головна авторка дослідження доктор Етьєн Сибіл зазначила, що користь від цього препарату може в перспективі отримати кожна людина літнього віку. Разом з цим зазначається, що препарат може запобігати "старінню" мозку, проте не може врятувати від деменції, яка вже вразила людину.

Хіти тижня. На кордоні з Молдовою українські прикордонники виявили... підводний човен (відео)

вівторок, 20 жовтень 2020, 3:00

Човен мав відсіки, які зачиняються герметично, а по периметру був обладнаний балонами зі стисненим повітрям, щоб займати стабільне положення для переміщення під водою. Прикордонники Подільського загону під час тралення дна Кучурганського лиману на Одещ...

На МКС знову проблеми з російськими компонентами - зламався туалет і задимився пилосос

вівторок, 20 жовтень 2020, 0:31

На Міжнародній космічній станції (МКС) виявилася серія неполадок. Про це повідомив російський космонавт Анатолій Іванишин фахівцям центру управління польотами, повідомляють Патріоти України з посиланням на РІА Новини.