
Вчені з Великобританії заявили, що зелений чай захищає від інфаркту. Зокрема, мова йде про компонент зеленого чаю (епігаллокатехін-3-галлат), повідомляють Патріоти України.
Співробітники Ланкастерського і Лідського університетів змогли переконатися в своєму новому дослідженні в тому, що спостережуваний ними катехін зеленого чаю руйнує і розчиняє потенційно небезпечні білкові бляшки, якіналипають на внутрішні стінки судин і артерій і сприяють тим самим розвитку атеросклерозу.
Атеросклероз характеризується скупченням жирового матеріалу всередині артерій - з цього жиру формуються атеросклеротичні бляшки, які ростуть у розмірі і порушують нормальний кровотік. У результаті зростає ризик серцевого нападу або інсульту.
Чи означає нове дослідження, що вживанням зеленого чаю можна знищити атеросклеротичні бляшки і уникнути інсульту? На жаль, ні. Можливо тільки зменшити вірогідність хвороби. Для повного руйнування бляшок потрібно випити надто велику кількість напою. Однак вчені ведуть активні пошуки оптимальних способів транспортування епігаллокатехіна-3-галлата до бляшок - наприклад, шляхом ін'єкції.
На одному з міських пляжів Запоріжжя рибалки виловили сонячного окуня — прісноводного хижака, природне середовище якого — водойми Америки та Канади. За словами головного спеціаліста відділу іхтіології Держрибагентства Максима Бронзюка, цей яскравий пре...
В Одесі демонтували захисну конструкцію, яка кілька років прикривала пам’ятник Дюку де Рішельє від можливих наслідків російських атак. Роботи ініціювали депутати міської ради, повідомляє відомство у неділю, 16 серпня. Як пояснив начальник управління з ...