
Насичені жири, які є у молоці, вершковому маслі, йогурті та сирі, не збільшують ризик розвитку серцево-судинних захворювань. Це підтвердили нові дослідження науковців з Університету Техасу у США, повідомляють Патріоти України.
З їх слів, деякі кисломолочні продукти мають позитивний вплив для здоров'я серця – певна жирна кислота, яка присутня в молочних продуктах, може знизити ризик смерті від серцево-судинних захворювань, особливо, від інсульту.
Наші результати не лише підтримують, але і значно зміцнюють зростаючу кількість доказів, які свідчать про те, що молочний жир, всупереч поширеній думці, не збільшує ризик виникнення серцевих захворювань або загальної смертності у літніх людей, – зазначила доктор Марсія Отто.
Зокрема, продукти з незбираного молока фактично знижує ризик смерті від інсульту на 42%. Адже, як відомо, молочні продукти є джерелами кальцію та калію – речовин, необхідних організму протягом усього життя.
Олег Винник знову опинився в центрі уваги після публікації нового відео з Праги. Артист показав прогулянку чеською столицею разом із дружиною Таюне, однак найбільше обговорень викликав фінал ролика, зазначають Патріоти України. На оприлюднених кадрах п...
Прем’єр-міністр України Юлія Свириденко прокоментувала законопроєкт щодо скасування обов'язкового тесту з математики у Національному мультипредметному тесті (НМТ). Про це Свириденко заявила під час конференції "Освіта нової України 2.0", передають Патр...