Доступний кожному! Вчені назвали чудо-продукт для схуднення

Дослідники з Американської асоціації серця стверджують, що щоденне вживання горіхів перешкоджає набору зайвої ваги й зміцнює серцево-судинну систему, повідомляють Патріоти України.

У дослідженні взяли участь понад 126 тисяч чоловіків і жінок. Кожні чотири роки вони заповнювали анкету, у якій писали про своє самопочуття, а також звітували про кількість з'їдених горіхів.

За версією фахівців звертають увагу на високу калорійність горіхів, і вважають їх нездоровою їжею. В результаті багаторічні дослідження показали, що чоловіки і жінки, які віддають перевагу горіхи як альтернатива менш калорійним продуктам, набрали меншу вагу.

З'ясувалося, що близько 30 грамів горіхів в день допоможуть в боротьбі з ожирінням і зменшатьризик розвитку серцево-судинних захворювань. Висновок вчених: вживання щодня мінімум 30 грамів горіхів сприяє схудненню і зміцнює серцево-судинну систему.

Буде чи ні? Свириденко поставила крапку у питанні скасування НМТ з математики

вівторок, 9 червень 2026, 11:37

Прем’єр-міністр України Юлія Свириденко прокоментувала законопроєкт щодо скасування обов'язкового тесту з математики у Національному мультипредметному тесті (НМТ). Про це Свириденко заявила під час конференції "Освіта нової України 2.0", передають Патр...

"Хочу повідомити всім": Еріксен вперше висловився про втрату свідомості у матчі з Україною

вівторок, 9 червень 2026, 10:49

Атакувальний півзахисник німецького Вольфсбурга Крістіан Еріксен звернувся до уболівальників та усіх, хто його підтримав, після того, як він втратив свідомість прямо під час товариського матчу проти України. Він публічно прокоментував ситуацію в Інстаг...