
Виконуюча обов'язки міністра охорони здоров'я Уляна Супрун заявила, що українські пацієнти купують ліки, більшість з яких не працює належним чином. На її думку, всьому виною реклама ліків, повідомляють Патріоти України.
"Реклама - поганий порадник. Особливо, коли це реклама ліків, а її бачить не фахівець сфери охорони здоров'я, а людина, яка шукає спосіб легкого і миттєвого одужання", написала чиновник у себе на сторінці в Facebook.
За її словами, більше 50% від усього ринку спожитих ліків у 2017 році становлять медикаменти без доведеної клінічної ефективності. З 10 найпопулярніших препаратів, які найчастіше купували українці, тільки 3 є препаратами, які відносяться до категорії основних лікарських засобів. Решта - симптоматичні і супутні препарати, або ж такі, які не мають достатньої бази ефективності.
І дізналися пацієнти про ці ліки саме з реклами. "Найгірше, що люди, які їх купували, могли відмовитися від дійсно необхідного лікування, адже за статистикою кожен другий пацієнт відмовляється від нього або відкладає його через брак коштів", - додала Супрун.
В Україні з’явилася перша книжка, надрукована на папері, виготовленому з перероблених російськомовних видань. Про це Читомо повідомили у видавництві "Ранок", передають Патріоти України. Це роман Наталії Шостак «Таємниця картини», створений у межах ініц...
Учёні Корнельського університету з’ясували, що поширення недостовірної інформації - не лише "привілей" людей, а природний механізм, притаманний багатьом видам. Дослідження було опубліковане у Journal of the Royal Society Interface, а про нього детально...