Гібридний фронт: Російська "фабрика-тролів" у соцмережах змінює стратегію із втручання у вибори

Російські інтернет-тролі знову планують втрутитись у вибори в США в 2020 році, через це вони змінили стратегію поведінки у соціальних мережах. Тепер, створюючи фейкові акаунти, вони поширують чужі повідомлення, які посилювали б політичні чвари в суспільстві. Про це, посилаючись на експертів з кібербезпеки, пише Bloomberg, повідомляють Патріоти України.

Пов’язане з Кремлем агентство Інтернет-досліджень, яку ще називають "фабрикою тролів", може бути серед тих, хто намагається обійти запроваджені інтернет компаніями (включаючи Facebook Inc. і Twitter Inc. та інші) заходи з пошуку та видалення фейкового контенту, створеного хакерами, щоб посіяти розкол серед американського електорату в президентській кампанії 2020 року.

“"Замість того, щоб створювати контент самостійно, ми бачимо, що вони почали поширювати контент", - наводять слова директора з розумного аналізу в FireEye Inc. Джона Хультквіста. "Таким чином, він (контент - ред.) не обов’язково буде фейковим, і це дає їм можливість ховатися за когось іншого", - додав він.

Видання приводить слова старшого дослідника загроз в Symantec Corp. Кендіда Вуеста, у відповідності до яких, інші хакери зламують комп’ютери і використовують їх задля створення великої кількості сторінок в соціальних мережах, яким намагаються придати вигляд справжніх, створюючи для них правдоподібних фоловерів та “лайків”.

Незважаючи на те, що приховані зусилля з поширення контенту, що розколює суспільство, створеного іншими, не є новою технікою, хакери та інтернет-тролі, здається, в значній мірі використовують її напередодні наступних президентських виборів в США.

Вуест повідомив, що він помітив скорочення кількості випадків створення нового контенту за допомогою підроблених облікових записів у період з 2017 по 2018 рік та поступовий перехід до нової методики, а саме створення масових фоловерів, яких можна було б використовувати для поширення повідомлень, що розколюють суспільство, в 2020 році.

Директор ФБР Крістофер Рей, виступаючи у вівторок на конференції RSA в Сан-Франциско, сказав, що на сьогодні, соціальні мережі залишаються основним засобом впливу іноземних гравців на вибори у США. Тому ФБР працює з компаніями, які спеціалізуються на цій проблемі.

"Що практично не слабшає і тільки посилюється в ході виборчих циклів - це кампанія зі зловмисного іноземного впливу, особливо з використанням соціальних мереж", - сказав директор ФБР. "Це триває, і ми готуємося до того, що це продовжиться і буде рости до 2020 року", - зазначив Рей.

Додається, що усунення іноземних кампаній впливу залишається важким завданням для керівництва соціальних мереж через те, що важко виділити фейкові сторінки від справжніх. Натаніель Глейхер, глава політики кібербезпеки в Facebook, сказав, що контроль цих спроб є "неймовірно складним балансом".

Він пояснив, що компаніям потрібно знайти способи створити труднощі для зловмисників, які намагаються впливати на дискусію, без одночасного ускладнення цього процесу для користувачів.

Вбивці на трибунах: Під час футбольного матчу ворожий фанат кинув ніж у голову гравцю, що подавав кутовий (відео)

середа, 24 квітень 2024, 8:05

Під час матч 18-го туру чемпіонату Колумбії між командами Медельїн та Атлетіко Насьональ один з фанатів ледь не завдав великої шкоди гравцю гостей, передає

Удару по кишені бути? Українцям можуть запровадити нові тарифи на електроенергію - депутат назвав ймовірну ціну

середа, 24 квітень 2024, 7:44

У разі підвищення тарифу на електроенергію для населення ціна може вийти на рівень собівартості струму - 3,5 грн за кВт*год. замість нинішніх 2,64 грн. Такі розрахунки ґрунтуються на тому, що держава не може собі дозволити дотувати виробництво електрое...