Хіти тижня. Є в кожному будинку: Вчені назвали продукти, які збільшують ризик серцевого нападу

Продукти, які ми щодня вживаємо, впливають на рівень холестерину і цукру, показники артеріального тиску, а значить, грають не останню роль в стані здоров'я серцево-судинної системи.

Ілюстрація: wallpaperscraft.ru

Британські вчені в результаті досліджень визначили три найбільш небезпечних продукти, які можуть збільшувати ризик серцевого нападу. З'ясувалося, що більшість з нас вживають хоча б один з них кожен день, повідомляють Патріоти України з посиланням на Нескучные новости. Наводимо повний текст матеріалу:

"Итак, в первую очередь необходимо вычеркнуть из меню мясные полуфабрикаты. В частности, бекон, ветчину, колбасу, салями, копченую курицу и т.д. Вместо них старайтесь употреблять тушенные, варенные или приготовленные на пару продукты.

Также старайтесь свести к минимуму употребление хлеба и снеков (например, хлопья для завтрака и т.д.). Эти продукты провоцируют выброс большого количества сахара в кровь, а потому бьют и по сердечно-сосудистой системе. Сладкая газировка - следующий претендент на вычеркивание из рациона. В ней содержится очень много сахара, который, опять же, негативно отражается на работе сердца".

Надзвичайно рідкісна і нестандартна модель: Мотоцикл випуску 1910 року пішов з молотка на Sotheby's за $150 000 (фотофакти)

п’ятниця, 14 серпень 2026, 22:30

У Каліфорнії на аукціоні продали вінтажний мотоцикл Pierce Four 1910 року. За раритет заплатили 150 000 доларів. Ціна обумовлена тим, що це надзвичайно рідкісна і нестандартна модель, передають Патріоти України з посиланням на сай аукціонного дому RM S...

Приїхав п'яним серед ночі на службу і провів "виховну роботу": На Прикарпатті старший лейтенант ТЦК і до лікарняного ліжка побив 45-річного солдата

п’ятниця, 14 серпень 2026, 22:16

В Івано-Франківської області затримали старшого лейтенанта одного з районних ТЦК та СП, який у стані алкогольного сп’яніння побив військовослужбовця. Про це повідомило ДБР у п’ятницю, 14 серпня, передають Патріоти України. . Вказано, що 13 серпня близ...