Хіти тижня. Науковці назвали простий спосіб, як запобігти інфаркту і інсульту

субота, 8 грудень 2018, 3:00
​Японські вчені отримали підтвердження того, що прийом декількох гарячих ванн на тиждень ефективно запобігає ризику розвитку найнебезпечніших судинних патологій - інсульту та інфаркту.

"Досить 5 раз в тиждень прийняти гарячу ванну, щоб захистити своє серця від інфаркту, а судини - від інсульту. Максимальний оздоровчий ефект досягається при температурі води 41 °С", - повідомили японські фахівці з Ehime University, передають Патріоти України з посиланням на 24apteka.

Цей висновок було зроблено вченими після проведення експерименту за участю майже 900 чоловіків і жінок. Добровольці приймали ванни в середньому по 12 хвилин.
Заміри і аналіз біохімічних показників роботи організму в такі моменти показали: гаряча вода сприяє поліпшенню в кровопостачанні міокарда, зниження артеріального тиску. За словами лікарів, звичка ніжитися у ванні допомагає купірувати процеси, що ведуть до неприємного явища затвердіння стінок артерій, що підвищує загрозу утворення тромбів і закупорки судин.
Показово, що дані, отримані фахівцями з Японії, узгоджуються з недавно опублікованими результатами дослідження вчених з Брістольського університету (Велика Британія), які свідчать: відвідування сауни від 4 до 7 разів на тиждень на дві третини знижує ризик розвитку інсульту (чого не відбувається при більш рідкісних візити в сауну).

Найдивовижніше, але наукові спостереження також виявили, що люди, які регулярно приймають гарячу ванну, в меншій мірі піддаються впливу стресів, а також частіше правильно харчуються в порівнянні з людьми, які цього не роблять.

В Дніпра виловили дуже дивну рибу (відео)

неділя, 16 серпень 2026, 23:01

На одному з міських пляжів Запоріжжя рибалки виловили сонячного окуня — прісноводного хижака, природне середовище якого — водойми Америки та Канади. За словами головного спеціаліста відділу іхтіології Держрибагентства Максима Бронзюка, цей яскравий пре...

В Одесі зняли захист від російських ударів із культового пам’ятника Дюку. Дано пояснення цьому кроку (відео)

неділя, 16 серпень 2026, 22:40

В Одесі демонтували захисну конструкцію, яка кілька років прикривала пам’ятник Дюку де Рішельє від можливих наслідків російських атак. Роботи ініціювали депутати міської ради, повідомляє відомство у неділю, 16 серпня. Як пояснив начальник управління з ...