Вчені зі Швеції встановили зв’язок між
тривалістю життя та тривалістю сну. Вони встановили, що звичка відсипатися до
полудня на вихідні позитивно впливає на організм людини. У дослідженні, яке тривало 12
років, взяли участь понад 43 тисячі осіб віком до 65 років, повідомляють
Патріоти України з посиланням на Journal of Sleep Research.
Вони виявили, що недостатність сну може збільшити ризик передчасної смерті. Вони порівняли людей, які сплять менше, ніж 5 годин на добу з тими, хто у середньому спить 6-7 годин. Науковці з’ясували, що у людей з недостатньою кількістю сну на 52% збільшується ризик передчасної смерті.
Вчені встановили, що люди, які недосипали у робочі дні, але відсипалися на вихідні, мали менший ризик передчасної смерті, ніж ті, хто не спав до обіду у суботу, неділю.
Автори дослідження переконані, що найкраще спати 6-7 годин на добу. Якщо ж у людини через графік не виходить дотримуватися здорового сну, то варто спати на вихідні стільки, скільки цього потребує організм.
Нагадаємо, американські вчені з Північно-Східного університету провели дослідження і встановили, що тривалий сон у вихідні дні може викликати так званий соціальний десинхроноз.
Зварювальник із Мексики Хуан Ернандес може стати мільйонером завдяки своїй багаторічній роботі в SpaceX та інвестиціям в акції компанії, передають Патріоти України. Ернандес приєднався до космічної компанії у 2015 році, отримуючи близько 28 доларів на ...
У Кремнієвій долині набирає популярності новий формат ескорт-послуг, який у медіа вже називають «IT-ескортом». Йдеться про жінок, які поєднують класичні ескорт-послуги з глибокими знаннями у сфері технологій, криптовалют, штучного інтелекту, стартапів ...