Хіти тижня. Несподівано: Вчені знайшли приховану причину передчасної смерті чоловіків

вівторок, 27 лютий 2018, 0:15

Ілюстрація: YouTube

Вчені Торонтського університету з'ясували, що для самотніх батьків ризик передчасної смерті підвищений. До такого висновку дослідники прийшли, вивчивши тривалість життя батьків в неповних сім'ях, повідомляють Патріоти України з посиланням на Нескучные новости. Наводимо повний текст матеріалу:

"В исследовании, которое продолжалось 11 лет, приняли участие 40,5 тысячи человек в Канаде, в том числе 4590 одиноких матерей и 871 одинокий отец со средним возрастом 40 лет. За время исследования умерли 700 человек, при этом смертность была в три раза выше среди мужчин, живущих в неполных семьях, по сравнению с матерями-одиночками.

С учетом сторонних факторов, включая возраст, высокий риск развития рака и сердечно-сосудистых заболеваний, вероятность преждевременной смерти у отцов-одиночек была двукратной.

Такой результат объясняется тем, что одинокие мужчины, воспитывающие детей, ведут нездоровый образ жизни, в том числе питаются жирной и богатой углеводами пищей, уделяют мало времени физической активности и пьют большое количество алкоголя.

При этом большая доля отцов, оставшихся с ребенком, разведены, живут отдельно или становятся вдовцами, тогда как большинство матерей-одиночек воспитывают детей, зачатых вне брака. По мнению ученых, это делает мужчин с детьми более уязвимой группой, чем женщины".

У Познані дві полячки напали на українських чоловіків

п’ятниця, 14 серпень 2026, 13:46

Поліція Познані встановлює учасників інциденту, під час якого дві жінки агресивно поводилися щодо двох чоловіків біля закладу харчування на вулиці Пулвейській, передають Патріоти України з посиланням на Wirtualna Polska. . На відео, яке поширюють у со...

Рідкісні риби оселилися у водоймах Чорнобильської зони, а соми виростають до найбільших розмірів

п’ятниця, 14 серпень 2026, 12:12

У Чорнобильському радіаційно-екологічному біосферному заповіднику зафіксовано рідкісні види риб. Як повідомили в установі, у період з 3 по 7 серпня науковці заповідника здійснили традиційні іхтіологічні дослідження річок Прип’ять, Уж, Ілля та каналів о...